''Falcıların Aylık Kazancı 40 Bin Lirayı Buluyor''


''İzmir'de ortalama 20 ila 25 bin TL arasında maaşla çalışan CEO'lar ile 6 bin 776 TL maaş alan profesörlere karşılık isim yapmış popüler bir falcının aylık geliri 40 bin TL'yi aşıyor.''



Yani ne diyeyim ben şimdi bu ablama? Her ne kadar fal laftır, deseler de, fala inanmayın ama falsız da kalmayın diye salakça bir laf etseler de, bunlara gidip ''Neyse halım çıksın falım diyen.'' saflar ile dolu memleket.


''Sen eşek olursan semer vuran çok olur.'' derler. Arkadaşlar bir nevi terapi yapıyorlarmış, öyle diyor falcı kardeşimiz bir açıklamasında, ''Ben onları psikolojik olarak rahatlatıyorum.'' diyor. Yandınız o zaman psikologlar, psikiyatrlar, mesleğiniz elden gidiyor, diyeyim size. Doktorlar, on sene okuyun, sonra bir falcı bacı gelsin, sizin yaptığınız işin alasını yaptığını iddia etsin. Memleket ne günlere kaldı yahu!


Adamların, gerçi çokları kadında, vergi numaraları bile var. Allah var hiç de vergi kaçırmazlar, kuruşu kuruşuna verirler. Baktır falına, al makbuzunu... Dürüst bir şekilde iskambil falı, remil, el falı, ayak falı her türlüsüne bakarız... Biz de uğraşıp didinelim namusumuzla ticaret hayatından para kazanacağız da çocuklarımıza helal lokma yedireceğiz diye ...


''Ekonomik krizler, savaş, fakirlik ve iyi bir gelecek beklentisi falcıların gelirini uçurdu. İzmir'de geleceğe dair güzel sözler duymak isteyen vatandaşların kapısında sıraya girdiği falcılar kazançlarıyla, CEO ve profesörleri katlıyor. Kahve falına 15 TL ila 35 TL arasında bakılırken tarot falına ortalama 40 TL'ye bakılıyor, 'eve servis'te ise 100 TL ücret alınıyor. Randevuyla çalışan falcıların çok az bir kısmı ise 'fal, astroloji ve spiritüellik hizmetleri' adı altında vergi levhasını alıyor.''


Daha önce anlattık bunları değişik yazılarda... Dinen caiz olmadığını söylemekten dilimizde her çeşit tüyler tek tek de değil topluca bitti desek yeridir...


''Kentte ortalama 20 ila 25 bin TL arasında maaşla çalışan CEO'lar ile 6 bin 776 TL maaş alan profesörlere karşılık isim yapmış popüler bir falcının aylık geliri 40 bin TL'yi aşıyor. İzmir'de aylık 40 bin TL üzeri kazanan falcı sayısının 15 civarında olduğu ve büyük kısmının Alsancak, Konak, Güzelyalı bölgesinde çalıştığı belirtildi.''


Demek ki bir falcı bir şirket Ceo'sundan ve bir Tıp Profesöründen daha çok bilgi ve deneyim sahibi ki herkes kapılarını aşındırmakla da kalmıyor önlerine dünya kadarda paralar döküyor. Sen de didin dur evime ekmek götüreceğim diye... Çoğu da dişlileri sıyırmıştır bence, zaten sıyırmamış olsalar bu işler ile uğraşmaz, benim saf halkımı kandırmaya kalkmazlar... Sloganları da var ha ''İtinayla fal bakılır kerizler bunlara takılır.''

( İtinayla Fal Bakılır Kerizler Bunlara Takılır başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 25.03.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.