Gıybet, dedikodu, aman da aman bizden uzak olsun. Dedikodu yapanlarda bizden uzak olsunlar, bu saatten sonra onlarla uğraşamam. Komşumuz İsmail Bey ile Süleyman Beyin alacak verecek davasından apartmanın bahçesinde kavga ettiklerini kimselere söylemeyeceğim billahi...


Ne kötü bir olaydır bu dedikodu ve gıybet. Benim arkamdan da ''Hamza bey şöyle Hamza bey böyle diye bir şeyler söylüyorlarmış, kulaklarıma geliyor.'' Kulaklarıma gelse de ben yine de kulaklarımı tıkıyorum, duymamazlıktan geliyorum.


Yedinci Kattaki Ayşegül Hanım ile Nermin hanımlarda bir konken partisi sırasında birbirleri ile kavga etmişler, mesele de ne ''Yok sen oyunda hile yaptın kağıt çaldın muhabbeti, olur canım, olur oyun bu ne olacak ki birbirinizin kalbini kırmaya değer mi hiç, değil mi ama?'' Hayır yani böyle şeyler yapıyorsunuz ben de duyuyorum, içimde kalsa çatlarım patlarım billahi, sonrada bana Hamza bey dedikodu yapıyor diyorlar... Alakası yok billahi... Ne dedikodusu, hiç işim olmadı dedikodu ile bundan sonrada olmaz...


Sinem hanım ile Necati beyin damatları da kızlarını boşayacak mıymış ne? Ben de Fikret Beyin yalancısıyım. Hem bana ne kardeşim boşanırlarsa boşansınlar. Fikret bey de sağdan soldan duyduklarını durmadan birilerine taşır parasız pulsuz, hıyarağası diyeceğim, yok o da olmayacak şimdi, iyi dostumdur aslında...


Bu üst kattakilerde amma gürültücü be! Bunların kavgalarından da bıktık usandık. Adam, adam dediğim, ismini de bilmem, bir devlet dairesinde üst düzey bürokratmış, karısı annesine gidince bu da eve başka bir hanımla  gelmiş, apartman görevlisine de teyzemin kızı mı ne demiş. Yer miyiz ulan biz, kaçın kurasıyız. Hakikaten kaçın kurasıydık yahu unuttum? Sen baksana bir benim gözlerime, hiç kül yutacak göz var mı ben de?


İnanın sevmiyorum bu dedikoduyu, bıktırmasına bıktırdılar da, ben de milletin kirli, temiz her bir türlü çamaşırlarını ortaya dökmesem rahat edemiyorum kardeş ne yapayım. Hem sadece ben mi yapıyorum dedikoduyu, açsanıza televizyonları her kanalda dedikodu var, benimki onların yanında devede kulak, hatta, devede kulakmemesi bile kalır yani... Yemin etsem başım ağrımaz yine de sevmiyorum dedikoduyu...

( Dedikoduyu Sevmiyorum başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 22.03.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.