İmkânsızlık İçinde Gönülde İmkânı Bulmak 4

İmkansız. Penrose üçgeni imkansızlığın en saf… | by Kemal | Medium


Kaçmaktan ziyade, dışarıda bunlar gibi binlercesi var, bunlardan kaçacağımız birilerini bulmak onlarla olmak mümkün olacak mı acaba? Her yeni icat teknolojik gelişmelerle ceplerimizi boşaltmaya çalışan bizi peşinde koşturan isteklere mahkûm edenlerin bu tuzağından nasıl kurtulacağız? İşte zoru bu! Hayat kolay, insanlık içinde insan kalanı bulmak zor! Umduklarımız, ummadıklarımızla elimizde patlaması ihtimali varken, nasıl seçim yapılacak bu zor. Arıyoruz durmadan daha iyisini, lakin hepsi saklanmış yok yok saklamışlar, bulamamaktan ziyade saklayanların kalabalıklığı iyice yoruyor, bitkin düşürüyor ister istemez istem dışı olarak. Oysa mutlak sessizlik ve yalnızlık kimsesizlikle çıkar ilişkisi vefasızlıkla çılgınlığıyla, çılgın olmamıza dönüşmeden, yoğun karşılıklı sevgi muhabbet köprüsünden geçerek karşıya nasıl geçilecek ayrı bir muamma.

Nefis çıkar ilişkilerinin patronu nefis, arzular havada uçuruyor ve dilediği yerde istediği gibi gezdiriyor. Ailesi, çocukluğu, hayatının çeşitli dönemleri yeniden yaşayacaksın telkini ile alıp gereksiz fikirle uçurumlara sürüklerken, sonrasında özellikle düşünce alanında süslediği güya zenginlik dediği uydurduğu şeyler öylesine inanılmayacak kadar canlı ki inanamamak için insan deli olmalı diyor ve peşine düşüyor! İşte bu akıl almaz ikileşme de çekişmede bütün düşlediklerini gerçekten yaşayacağını sanarak peşinde sürüklüyor.

Peşimde gitmekle kendin suçlusun, lakin bazen aman vermiyor ister istemez aldatıyor, fark edene kadar uzun zaman geçiyor neyin varsa güzellikler adına yok ediyor! Adeta yırtıcı bir kartal gibi pençelerini yapıştırdı mı, parçalamadan bırakmıyor! Korunacağın kalen sağlam değişe anında yıkıyor altında bırakıyor! Diyelim ki böyle devam ediyor bunun bir kurtuluş kapısı yok mu? Var olmaz olur mu? Sağlam kapılı yıkılmaz olan bir kale var, bu da sağlam iradeli bir imanla baş başa olmak tabi bundan öncesinde Âlemlerin Rabbi Allah C.C. Ya sığınmak acizliğini beyan ederek yardım istemek. Artık bundan sonra onları kıtlıkla baş başa bırakmak seslerinin çıkmaz hale getirmek. Rabbim bu konuda cümlemizin yardımcısı olsun, âmin, selamlarımla.

Devam edecek inşallah

Mehmet Aluç


( İmkansızlık İçinde Gönülde İmkanı Bulmak 4 başlıklı yazı kul mehmet tarafından 7.03.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.