SENİ SEVİYORUM



Seni öyle seviyorum ki. gönlüm deki bir umut işığı gibi.
Seni söyle seviyorum ki. hasretinde yanan bir ateş misali.
Seni öyle özlüyorum ki. Kalbim acıyor.
Nefesim kesiliyor. Aklım duruyor.

Seni öyle seviyorum ki. Seni her düşündüğümde yüzüm gülüyor anlamsız bir mutluluk kazanıyorum.
Leyla ile Mecnun gibi.
Aslı ile Kerem gibi seviyorum seviyorum.

Sana her bakışımda bir mutluluk doluyor içimde
Çocuk gibi seviniyorum.
Bir anda hayatın derdi. tasası. çilesi gidiyor aklımdan .

Gözlerine bakınca kendimi bile unutuyorum.
Gözlerinde ki beni unutuyorum.
Seni öyle özlüyorum ki o özlemi kimse dolduramıyor.

Geceme güneş. kişima yaz. bahçeme çiçek oluyorsun. Nasıl anlatsam bilmem ki.
Hani beraber buluştuştuğumuzda
Seninde içintitrerya bilirim ki benimde aynısı oluyor. Sanki içimde tufan lar kopuyor

Seni öyle kiskanıyorum ki. Başka gözler bile seni görmesin istiyorum.
Hatırlar mısın ilk seni seviyorum dediğimde nasıl utanmıştım. elini ilk tutuğumda o pamuk gibi elini tuttuğumda 
Kalbimi yerinden çıkacaksandım biliyorum ayısını sendede oluyor.


Biliyormusun seni kaybetmekten Hep korkmuştum.
Ve bu korkuyla yaşamak beni eritiyor kocaman bir
Buz dağı gibi sel olup akıyorum. Bendeki sevgin okadar büyük ki aslında dünyaya sığdıramıyorum.

Seni sevmekten bir okarda korkuyorum sevgilim.
Bir gün olurda sensiz güne gözlerimi açıp  uyanırsam.
O son güzümü açışım son nefes alışım  olsun...
Aslı

YAZAR: Mustafa Arslan

                                                    

( Seni Seviyorum başlıklı yazı Arslan şair tarafından 3.03.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.