GÖNLÜMDEKİ KADIN 


İnsan mutluluğu haketmek için. hayatta illa bir şeylerden vazgeçmesi mi gerekir.

Benim bir hayalim oldu ne dersen.
Seni söylerim. Ama nasıl bir sen
Aklımdaki gönlümdeki .
Öyle olabilirmisin ki sen. 

Mesale gözümdeki denizim olurmusun. 
Her zaman alçak gönüllü çarşaf gibi sakin  bir okadar da berrak.
Bazen hayatım karanlık olunca. bulutlar gök gürültüsünde ki gibi içim ağlarken ıslanır mısın benim le. 
Yada gönlüm bir kum misali dalgalarınla beni okşar mısın bir  deniz gibi .


Sana bakınca huzuru verebilir misin bana.
Sonsuzluğu görebilir miyim ki sende. 
Sen deniz kadar muağazam olabilir misin. 
Sana bakınca herşeyi unutabilir miyim ben. 

Karanlık bir umudum olsa benim o muazzam ayım olabilecek misin. Yok sa bir uçurumun ucunda hani ayağımı atsam düşecek gibi. Korkup kaçmalımıyım senden. 
Sen martılar kadar özgür bir kadınsın. bir masmavi gökyüzüne aitsin.

Aklıma gelince sen. denizin derinlik lerinede 
Vurgun yemiş gibi oluyorum. çaresiz yapayanlız o kadar korkuyorum ki anlatamıyorum işte. 
Bir okadarda seviyorum aslında seni. ilk baharda toprak yeşerir ya çiçekler filizlenir bakınca içim huzur dolarya öyle bir şeyki seni sevmek. 


kişımın ilkbahara dönmesi gibi. 
seni hissetmek dağın eteklerinde  bulutların  içinde olmak gibi bir şey . öyle hasretim ki sana bir ramazan gününde oruç açmayı beklemek gibi. 

Neden saklıyorsun sevgini benden bir güneş gibi 
Bulutların arkasına dalıp neden çıkıkmıyorsun. oysaki bir yaz günü  güneşin tam öğlen zamanında olduğu gibi beni neden  ısıtmıyorsun sevginle   . 
( Gönlümdeki Kadın başlıklı yazı Arslan şair tarafından 3.03.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.