CANIM ANAM


Anam güzel anam. canım anam seni çok özledim.
Beni bırakıp gittiğin günden beri. Seni çok özlüyorum canım anam.
Hatırlıyorum senin güzel yüzünü kokun burnuma geliyor her dakika. canım anam özledim seni kalbim yanıyor
Gözyaşlarımı tutamıyorum dayanacak güçüm kalmadı. Sen olmadan eve gidemiyorum her gün ayaklarım geri gidiyor.  bir anne çocuğunu elinden tutmuş  görünce. sen geliyorsun aklıma canım annam gözlerim kanar casına ağlıyor.

Heryerde sen varsın saçlarımı okşayaşın, bana sarılışın. Beni öpüşün. Canımı yakmanı bile özledim. Canım anam  şimdi aklıma ne geldi duybeni annem senin bir gün kalbini kırmıştım çok kızdım sana, üzdün beni. sonrakaranlık bir köşede hıçkıra hıçkıra ağlamıştım anam. 



yemek yemiyorum, su içmiyorum, sensiz olmuyor. hani çok güzel lezzetli yemekler yapardın. ellerini öperdim mis kokulu ellerini yemeklerini özledim anam 
Beni de al annem yanına çok özledim seni dayanamıyorum dizlerim tutmuyor yaşamaktan yoruldum çok yoruldum sevgilerle canım anammmm.



YAZAR Mustafa Arslan



                                                
( Canım Anam başlıklı yazı Arslan şair tarafından 3.03.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.