KONTROLLÜ NORMALLEŞME
Dün 28 Şubat ın ertesi günü 1 Mart günüydü.. Tüm Türkiye kitlenmiş Bakanlar kurulu sonrası alınan kararları bekliyordu.. Okullar açılacak mı? Esnaf rahat bir nefes alacak mı? Kısıtlamalar kalkacak mı? Diye beklerken sayın cumhurbaşkanından uzun bir açılış izledik.. Tam bir Seçim Propagandası Gibi oldu.. 
 Altı üstü toplanan Bakanlar Kurulu ve alınan kararı dinleyeceğiz
 Konuşmaya göre uzun bir süre 28 Şubat ı hazırlayan " ikna odaları, başı örtülü kadına ait nufus cuzdanı" gibi millet olarak mağdur oldugumuz 28 Şubat serenomisi ile bu TV odalarında,  ikna olduğumuz konuda tekrar  ikna olduk.
28 şubata kadar gelinen süreç de Canımız acıdı.. içimiz kan ağladı Yapanın çoğunun içeri atıldığı bir kısmının hayatta olmadığı, emekli edildiği 28 şubata hala sonuç bağlamaya çalışmak, haksız rekabet hukukunun uygulamalı son örneğidir.
Farz edelim ki 20 sene sonra, Türkiye bütünlüğünden yana Türkiye sevdalısı  bir Hdp Hasbelkader seçim kazanıp başımıza iktidar olsa biz bu sefer de agzımızı açıp onları mı dinleyeceğiz? "Belediye bakanlarımız alındı vekillerımız tutuklandı" "şeklinde ağlak hallerine alkış mı tutacağız? Tabi ki hayır.. Suç işlerse
konulmuş kurallara aykırı davranırsan
-yabancı İstihbarat örgutlerıne taşaronluk yaparsan alırlar.
28 Şubat  bir şekilde çekti ve bize de millet olarak cektırdıler..Dönemin güçlü zeki akıllı generalleri  O kadar CUMHURİYET sevdalısı olsalardı sınav soruları bit pazarına düşmezdi,, 1993 den itibaren Kitlesel olarak askeri okullara fetö terör örgutunun militanları giremezdi.. Her köye kadar fötecü terör örgutunun okulları açılmaz bankaları "sarışın basbakan" duzeyınde katılımlı açılışları yapılmazdı..
 28 Şubat bir devrin battığı tarihdir.. Ellerinde imkan olmasına ragmen altını tutamayan, yaşlı sarsak Amerikancı generallerin TC ni paket haline getirip ABD ne verdiği tarihidir.. O tarihidir ki dönenlerin, gömlek değiştirip gelenlerin, en yakınındaki arkadaşını, ilerleyen yıllarda  tökezletenlerin, birbirini gammazlayanların, ayrı partiler kurarak Türkiye yi darbeledıkleri nin öncü habercisidir..
 Biz 28 Şubat ı takvimlerden sıldık.. 1000 yıl dıye hayal kurdurmaya calışanların hayal güçletının burunları ucundan öteye gıdrmedıklerını, bir kadın bakana kazıga oturturum diyecek kadar  terbıyesızkıkde sınır tanımadıklarına,  Atatürk'e Hatatürk dedirtecek ayarsızlara yol verdiğini,  2 zenciye Türkçe şiir okumakla, sempati kazanan devlet düşmanlarına, devletin anahtarını teslim ettiklerini, kozmik odanın teslim törenin aslında o zaman olduğunu, Türk lüğü batırdıları, tarıh diye bizim yılımız artık 364 gun hacı..
O yüzden biz, sizden 1 Gün önce daha yaş alıyoruz.. 
 Tankları yürütüp de asfalt bozma parası yazmayan sincan polis ve zabıta ekiplerını de unutmuyorum.. Rahmetli Erbakan  bir iftar yemeğini hocalarla vedi diye cumhuriyet muhafazı kesılıp de rahmetlıyı yerden yere vuran homoseksuellıkden dönme gazeteciler sızı de unutmuyorum..
 Sayın Cumhurbaşkanım biz küfür edelim de siz lütfen ne Çevik Bir e ne dönemin Dolmabahçe de  not yazılan Nisan muhtırasunın Yaşar Büyükanıt na hiç küfretmeyin.. Siz bize 28 Şubat ın 3 Kasım 2002 seçimlerindeki hediyesisiniz.. Biz küfredelim ama siz Allah rızası için 28 Şubat a küfretmeyin

TORUN HALİLİ ..
( Kontrollü Normalleşme başlıklı yazı HALİLİ tarafından 2.03.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.