Bazen sözlerin uzağında yüreklerin yakınlarında  bir yerlerde düşünüyorum.

Çok geç bir vakitte  tanıyıp dostluğumuzda bu kadar hızlı uzun yol aldığımız kaç kişi var diye.

İşte Sami  Biberoğulları hocam onlardan biri benim için. Tanışmamıza vesile olan Mücella  Pakdemir  ablama ne desem kifayetsiz kalacak.

Bir  hocadan büyüğümden daha çok hissettiğim bir şey var kendisinde menfaatsiz  sevgi.

Belki de uzun yıllardır  kimseye karşı kolay kolay duymadığım bu menfaatsiz sevgiyi Sami Hocama duyduğumu belirtmek isterim.

Defalarca görüşmemiz güzel anılar biriktirmemiz işin cabası.

Bizi asıl bir arada tutan şey sevgi.

Seni seviyorum Sami Biberoğulları hocam. Allah sağlıkla nice yaşlar nasip etsin inşallah size.

Yol arkadaşım,

Dostum,

Şair ve Yazar kalemdaşım,

Hocam,

Büyüğüm,

Allah bu nefesi verdiği müddetçe yanınızda yakınınızdayım inşallah.


Adem Efiloğlu

( Sami Biberoğulları Hocama başlıklı yazı AdemEFİLOĞLU tarafından 25.02.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.