Sizin de beliniz tutulur da yerinizden kalkamayacak duruma gelir misiniz zaman zaman? Çok zor bir durum gerçekten, başına gelmeyen bilemez... Ha şimdi ''Belin tutulmuş kaça tutuldu, ucuz vermeseydin bari, kelepirmiş.'' demeyin çarparım...

Bazı zamanda nutkunuz tutulur, güzel bir kız görürsünüz, aklınız başınızdan gider de bir daha geri gelmesi bayağı bir zaman alır. O zaman ne yapıyoruz? Hayır, hayır tabi ki Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün nutuk adlı eserinin bu işle bir ilgisi yok. Siz yine de okuyun Nutuk'u fırsat bulduğunuz zaman mutlaka...

Bir bakarsınız göklere, kimi zaman ay tutulur, başka bir zaman güneş tutulur da tutulmasına, benim anlamadığım bu Jüpiter ya da Mars veya Satürn neden tutulmuyor. Acaba diyorum onlar çok daha hızlı dönüyorlar da ondan mı tutulmuyorlar...

Siz, siz olun hayatı sıkı tutun. Her ne kadar zaman zaman olumsuzluklar gelse de başınıza, sevgilinizde terk etse, hatta hiç sevgiliniz olmasa ki olur belki de bir zaman sonra, hayatı bırakmayın sakın, o da sizi bırakmayacaktır, sonuna kadar asıldığınızı görünce... Eşinize, dostunuza, sevdiklerinize sıkı sıkı sarılın, elektrik alın, elektrik verin birbirinize, güzel sözler söyleyin, hayatın ne kadar anlamlı olduğunu kavrayacaksınız...

Her ne kadar düşenlerin dostu olmaz diye de bir atasözümüz var ise de imkanınız varsa, düşenlerin yardımına koşun. Dünya hali bu hiç belli olmaz sizlerde bizlerde o düşenlerin durumuna, yokluğa gelebiliriz... Düşmez kalkmaz bir Allah, demişler... Hayat bir paylaşımdır, bir yardımlaşmadır, ancak bunun zevkine varanlar insan olmanın erdemine de ulaşırlar, diğer insanlardan daha fazla...

Vatan sevginizi, insan sevginizi yüreğinizin orta yerinde her zaman tutun. Kin ve nefreti ise salın gitsin, ne size, ne de başka kimselere hiç bir faydası yok. Aklınızı da sağlam tutun hele de şu sıralar dünyada kafayı tırlattıracak bir dolu olay varken, aklınızı, imanınızı korumaya bakın, en büyük kayıp zaten onlardan mahrum olmaktır...
( Tutulan Bir Şeyler Olur Zaman Zaman başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 24.02.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.