"Dinsiz bir millet yaşamaz"

Günümüzde fen ve akıl yoluyla  "niçin" sorusuna yanıt arayan felsefenin sapkınlığa düşüp, Kur'an ile barışmayan yoldan çıkmış kısmı, kendince aciz aklıyla Kur'an'a muhalefeti marifet gören, etiket mi şimdi bu? Tam bir küfür ve inkâr içinde olup, hiçbir dini değere inanmamak. 

Ve Yüce Allah "dininizi tamamladım" diyor ayeti ile gerisi teferruat.

Görünüşte Müslüman olup, hakikatte kâfir ve düşman olan, ahdini bozan, yalan söyleyen, araya nifâk sokan fitneci, kural tanımayan her türlü düzen ve otoriteye karşı çıkarak, haddini aşan ölçüsüz davranışları ve aşırılıklarla "dinsiz bir millet yaşamaz."

İnsan, “Elest Bezmi’nde” Allah’a bir söz verdi. Yüce Allah: “Ben sizin rabbiniz değil miyim?” dedi, insanlık ise “Evet aynen öyle!” dedi. Bu söz, insanın kulluk ekseninde yürüyeceğine dair itirazsız, isyansız ve riyasız verdiği sözdür.
Bakınız, A‘râf sûresinin 172. âyeti. 

Dinsiz bir millet ise yıkılmaya veya yok olmaya mahkûmdur.

Türkiye'yi, insanlığı ve tüm dünyayı İslâm kurtaracak.

Saygılarımla selamlıyorum, 

Lütfiye Çanacık 




( Dinsiz Bir Millet Yaşamaz başlıklı yazı Lütfiye tarafından 20.02.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.