Artık bir fenomen olan Gülnaz Şırınga hemşire ile birlikteyiz. Şimdi aşı olacaklar ile ilgili olarak onun çok değerli fikirlerini alacağız ve halkımıza aktaracağız. Bakalım Gülnaz Şırınga neler neler söylemiş bu hususta...


Gülnaz Şırınga Hemşireden tavsiyeler...


Öncelikle aşı olacak insanın kolunu sıyırması ve benim önüme oturması gerekir. Tabi öncesinde de, yani aşı olmaya gelmeden önce mutlaka, ama mutlaka sazan balığı yemiş olması lazım bir gün evvel. Sazan Balığı yemeyen hastalara aşı yapamıyoruz... Tavsiye edilen iki ya da üç adet sazan balığıdır, fazlası da olursa zararı yoktur... Ayrıca sazan balığının lezzetli ya da bayat olması aşının kalitesini de etkilemektedir, bunu da anti parantez belirtelim... Sazan Balığının konservesi de taze olmak kaydıyla olabilir...


Konu önemli, ben aşı yaparken de mutlaka yanımda Esra Enjektör adlı hemşirenin de bulunması şarttır. O olmadan ben kesinlikle aşı yapamıyorum, aşıya ve kola konsantre olamıyorum... Sade o da değil bir de İdris İğneucu adlı erkek hastabakıcımızın da yanımda olması lazım... Esra Enjektör ve İdris İğneucu'da en az benim kadar iyidirler...


Bazı zaman sağ kola, bazı zamanda sol kola aşı yapıyorum, bu nedenle sağ kola aşı yaptıklarım veya sol koluna aşı yaptıklarım ben solcuyum niye sağ koluma aşı yaptın ya da ben sağcıyım niye sol koluma aşı yaptım demesinler...


Aşı yapmadan öncede eğer hastamız aşıdan, yani iğneden korkuyorsa üç ihlas bir de Fatiha okumasına izin veriyoruz. İğneyi koluna batırdığımız zamanda istediği kadar bağırabilir, bunu da serbest bırakıyoruz. Yalnız bağırırken de bize küfür etmemelidir... Küfür olayı olursa İdris İğneucu kardeşim icabına bakacaktır küfür eden arkadaşın, bunu da belirtelim...


Aşı olmaya gelip de kolunu sıyırdıktan sonra, yok ben aşı olmak istemiyorum, korkuyorum bu işten diyen olursa da o zaman hastamıza bir adet toplu iğne ve çengelli iğne veriyoruz hediye olarak. Koronaya da yakalanacak olurlarsa bol bol beddua ediyor, Allah belanı versin den girip, kahrol sen hemiye kadar arada da ne küfürler varsa gönderiyoruz...


Gelelim büyük adamlarımızı aşılamaya. Eğer ki devlet büyüklerimizden birini aşılarken kolunu molunu acıtacak olursak, muhterem büyüğümüzden hemen özür dileyerek, helallik isteyeceğiz. Tabi bu arada korumalarından da dayak yeme ihtimalimiz olduğu için, çok özen göstermemiz gerekir.


Başka ne diyeyim size Gülnaz Şırınga hemşireniz olarak. Aşı olun anacığım aşı olun ki bu korona illetinden bir an önce kurtulalım. Sofranızdan da balıkları eksik etmeyin bu kış günü, sazan balıkları da çok lezzetlidir, çoook. Ailenizin hemşiresi Gülnaz Şırınga hepinize iyi günler diler...

( Gülnaz Şırınga Dan İğne Olacaklara Tavsiyeler başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 27.01.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.