Son günlerde tek düşündüğüm Korona bittiğinde nasıl bir yaşamın bu dünyaya geri geleceği…

Yine aynı yaşamı mı sürecek, yoksa değişen ne olacak ki?



Doğuda her asker öldüğünde ve analar ağıt yaktığında

Batıda o Mehmetlerin akranları, diskoda, barda eğlenecek mi?



İslam adına başka fitneler ortaya çıkıp, 

İslam ile bağdaşmayan söylevlerle insanları yıkıp

Öbür dünyamızı cehenneme çevirmek için bizi yine eğleyecek mi?



Yine sokaklarda boşanmış eşlerin cinayeti

Ortalığı kasıp kavuracak 

Yitirecek mi kutsal aile selametini

Çocukların başları bükülecek mi?



Soyunmanın adına sanat deyip, aldanarak ve aldatarak çok kazanç peşine mi düşeceğiz



Kazancımızın vergisini vermeyerek, onun zekatını, sadakasını ve fitresini fakire ulaştırmayarak ben namusluyum diyecek yahut vatan haini olmanıza rağmen vatanperver gibi yaşam mı süreceğiz



Rüşvet, adam kayırma, torpil ve böylece iş bulma, karın doyurma

Liyakat ayaklar altına alınıp 

Zalimlik sürüp gidecek mi?



Benim liderim en doğruyu bilir diye yanlışı görmezden gelen

Körü körüne bir gidişe ne göz görür ne kulak duyar gibi boş atışmalarla insanlığı ayırıp bölen

Gündemi hep işgal edecek miyiz?



Mal, miras için kardeş kardeşe küsüp, birbirimizi öldürecek miyiz?



Komşu komuşuyu tanımayacak

Yolda kimse kimseye selam vermeyecek

Çıkar için dostluk kurulacak

Zalimin yaptığı karşısında susulacak

An bile bu görüntüden yorulacak mı?



Dilinde Müslümanım deyip de

Sadece cumaları, hatta bayram namazları Allah’a yakın olan düzeni eyleyip de

Dinini öğrenmeyen, dosdoğru yolu görmeyen vurdumduymaz mı olacağız?



Neredeyse bir yıl oldu Koronadan dolayı yaşadıklarımıza. Gına geldi diyen ruh hali tanık olduğumuz anlara…  Rabbim, bize ilham vermiyor Korona sona ersin diye, niye?  Çünkü geçmişte yaşadıklarımız ve alışkanlıklarımız bitsin diyor. Çünkü bu gidişin, insanlığı cehenneme süreklediğini görüyor… Daha da azgınlaşan ve zulmün arttığı bir dünya olmasın istiyor, rahmetiyle… Ancak, hala geçmişte bu yaşadıklarımızla meşgulüz. Hala Rabbime kul olmak yerine, dünyayı bir eğlence ve azma yeri, ahlaki çöküntünün arttığı yer olarak görmeye devam ediyoruz. Bize verilenlere şükürsüzce yaşıyoruz. Rabbim kendisine kul olmamızı istiyor, dünya değişsin istiyor. Bundan başka bir kurtuluş yok çünkü… İnsanın hakim olduğu dünya sadece zalimlerin çoğalmasını sağlıyor. Zamanın da sahibi Allah, sizi bu bir senenin yaşattıkları ile düşünmeye davet ediyorum. Nerden geldik ve nereye gidiyoruz. Koronadan sonra dünya nasıl olmalı ki, insanlık kurtuluşa ersin. Bizi gözümüzün bile görmediği virüs yok ediyor, gücümüzü yok ediyor, umudumuzu alıp toprağa gömüyor… Hala düşünmüyor muyuz?


Saffet Kuramaz

( Korona Bittiğinde Nasıl Bir Yaşam Düşlüyoruz başlıklı yazı safdeha tarafından 27.01.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.