Evet, evet Sam Amca'nın şimdilik en sevgili yeğeni Baydın Dayımız öyle buyurmuş ''Açılın, açılın demokrasi geliyor.'' Sanırım Irak'a Filistin'e, Suriye'ye getirdikleri demokrasiye benzer bir demokrasi getirecekler Orta Doğu'ya ve bütün dünyaya...


Bu demokrasi denen meret de öyle nazlıdır ki gelsem nasıl olur, gelmesem nasıl olur, diye durmadan düşünür durur. Sam Amca ve yeğenleri bir ülkeye demokrasi getirmeyi kafalarına koymuşsa uğraşır dururlar o ülkeyle... O ülke de herkesin özgürlüğü vardır artık bundan sonra. Nasıl bir özgürlük demeyin? Bu özgürlük onların hamburgercilerinden yemek yeme özgürlüğü onların sinema filmlerini seyretme özgürlüğü, onların arabalarına binme özgürlüğü, daha da neler neler.

Demokrasi çok seslilik demek aynı zamanda. Sam Amca'da demokrasi getireceği ülkeye çok ses çıkaran silahlarla demokrasi getirir. Silahlardan ne kadar çok ses çıkarsa, o ülkeye o kadar fazla demokrasi girmiş demektir...


Sam Amca'nın çok sevgili yeğenlerinin en büyük zevklerinden biriside sosyal medyayı çok sık kullanmalarıdır. Bir twitle diğer ülkelerin insanlarını twittırlattırırlar...


Eğer ki Sam Amca ve yeğenleri bir ülkeye demokrasi getiremezlerse çok üzülürler, kahrolurlar. Dertlerini dökecek, Güzin Ablaları veya Haydar Abileri de olmadığı için durmadan içerler, içtikçe de güzelleştiklerinden, içlerinde ki demokrasi aşkı da depreşir durur...


Sam Amcanın çok sevgili yeğenlerinin demokrasi muhabbeti, sevgisi hiç bitmez. Krallıkla yönetilen ülkelerde ki kralları da ''Kraaaal biz olmazsak sen bir hiçsin.'' diye çok demokratik bir şekilde ikaz ederler, asla antidemokratik söylemler kullanmazlar... Kral'da buna karşılık ''Bana dokunmayan yıl... yani Sam Amca bin yaşasın.'' diyerek, Sam Amca ve yeğenine olan muhabbetini göstermiş olur...


Sam Amcayla yeğenleri Orta Doğu'da ki terör örgütlerine de çok demokratik bir şekilde davranır, birini diğerinden ayrı tutmaz, hepsine aşağı yukarı eşit miktarda silah ve bomba kakalarlar... Yönetimini devirdikleri Orta Doğu Ülkelerinin liderlerini de çok demokratik bir şekilde yargılar, demokrasi içinde idam ettirirler... İdam edilecek liderin, kendi celladını ve kendi ipini seçme özgürlüğü vardır. Heeeeyt beeee! Bu Sam Amca'nın yeğenlerinin getireceği demokrasiye ne kadar muhtacız...

( Açılın Demokrasi Geliyor başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 26.01.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.