Evet, Sam Amca’nın başına başka bir yeğeni dört yıllığına geliyor yine. Bu gün yemin edecek Sayın Başkan boz...., pardon Başkan işte... Bıden Amca mı desek, dayı mı desek, ne desek bilemedik ki... Biraz yaşlı, Bıden Dede de diyebiliriz. Gerçi Trampa Dayı da yaşlıydı ama, ıslak değildi...

Gelelim yemin törenine Bıden Amcanın. Tabi şimdi bir kaç türlü yemin metni var Bıden Dayının ağzında geveleyeceği... Bakalım inleyelim bir bunları...

1. Yemin.

’’Ben Sam Amca’nın yeğeni olarak gariban ve fakir ülkeleri sömürmekten vaz geçmeyeceğime, durmadan dolar basıp piyasaya postalayacağıma, çok uluslu şirketlerimin sahiplerinin sözlerinden bir adım dışarı çıkmayacağıma, olmayan namusum ve olmayan şerefim üzerine ant içerim...

Ne zannettiniz... Vallahi, billah mi demesini bekliyordunuz Bıden Amca’nın...

2. Yemin

’’Önce sağ elimi kaldırırken yeminime başlıyorum. Bendeniz Sam Amca’nın en sevgili ve beni bu mevkie layık gördüğü yeğeni olarak, dünyanın anasını, bacısını, ebesini ve bilumum akrabalarını ağlatacağıma, dünyaya hiç rahat vermeyeceğime, Arap Baharı gibi bir dolu baharı diğer az gelişmiş ve gelişmekte olan ülkelere de yaşatacağıma, insanları, özellikle de Müslümanları birbirlerine kırdıracağıma, aradan sıyrılıp daha sonra kahkahalar ile güleceğime, yine bittabi olmayan namusum ve olmayan şerefim üzerine ant içerim. Üstüne de bir bardak soğuk su filan içerim.’’

3. Yemin

’’ Ben bilmemkaçıncı Sam Amca’nın yeğeni ve Amerikanya’nın Başkanı olarak dünya barışına katkı yapmak için silah fabrikalarımı harıl harıl çalıştırıp, az gelişmiş ve hatta hiç gelişmemiş ülkelere silah satacağıma, silah satmaktan başka da bu ülkelerin anasını boyayıp babasına satacağıma, NATO’ da ki müttefikliğimize bakmadan Orta Doğu da ki bütün terör örgütlerine destek vereceğime, bana köstek olanlara da ’’Estek köstek.’’ deyip piyasalarına müdahale edeceğime. Olmayan namusum ve olmayan şerefim üzerine ant içmekle de kalmayıp, bu yukarıdan saydıklarımı uygulayacağıma, ister inanın, ister inanmayın, yaparım dedim mi yaparım...

İşte böyleyken böyle olacaktır belki de Sam Amca’nın çok sevgili yeğeninin yemini. Başka ne bekliyordunuz ki zaten?
( Bıden Böyle Yemin Eder Belki De başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 20.01.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.