MUAMMER KADDAFİ NİÇİN ÖLDÜRÜLDÜ ?

 

       Ahmet AYAZ

Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi 19 Ocak 2021

 

       Amerika ve Avrupa ülkeleri ile ekonomik bir savaş veren, ve Amerikan Dolarını Euro’yu çürütmeye çalışan, şimdiye kadar benzeri görülmemiş önemli  bir devlet adamının, niçin ve nasıl öldüğünden söz edeceğim.

       Bir önceki yazımda da dediğim gibi, 1974 tarihindeki Kıbrıs hareketinde tüm Dünya devletleri Türkiye’ye silah ambargosu uygularken, Türkiye’ye 3 uçak dolusu silah gönderen ve Türk savaş uçaklarına bedava yakıt sağlayan, bana göre Türk dostu ve Amerikan düşmanı bir kahramandan söz ediyorum. Bu kahraman Muammer Kaddafi’dir.Söze başlamadan önce kendisini rahmet ile anıyorum. Mekanı cennet olsun, Libyanın o günkü durumunu ve Kaddafi’nin ölümünü sizler ile paylaşmak istedim.  

       Kaddafi ve ailesinin para ve şöhretin getirdiği birçok şımarıklığı yılarca yaptığı doğru. Ama bu ABD ve gözü para bürümüş Avrupa ülkeleri için sorun değildi. Tek sorun Kaddafi'nin petrol'ü BANKNOT yani banka notu olan kağıt para yerine altın ile satacağını söylemesi ile gözden çıkarıldı.İşte bakın Kaddafi neden öldürüldü ?

         22 Ekim 2011 Cumartesi 00:31 LİBYA NASILDI? -Libya yurttaşlarına kredi sıfır faizle verilir. -Öğrencilere yaptıkları tahsile göre ortalama ücret ödenir. -İşsizlere iş bulana kadar tam ücret ödenir . -Evlenen çiftlere bedelsiz olarak konut verilir. -Yurt dışında tahsil yapanlara 2500 Euro harçlık yanında, barınmak ve araç yardımı yapılır. -Ülkede otomobiller fabrika maliyetine satılır. -Libya’nın kimseye tek sent kredi borcu yoktur. -Eğitim, tahsil ve sağlık hizmetleri tüm yurttaşlara bedelsizdir. -Nüfusun yüzde 25’i yüksek tahsillidir. -Son bombalama olaylarına kadar sokaklarda evsiz veya dilenci bulunmamaktaydı. -Bir somun ekmek fiyatı sadece 15 centtir. ABD ve diğer kapitalist Ülkelerin Libya’yı sevmemelerine şaşmamak gerek. Gaddafi IMF veya Dünya Bankası kredisi kullanmadı. Libya bağımsızdı, savaşın gerçek nedeni budur, kendisi bir diktatör olabilir, ABD bunu sorun yapmaz. Ne zaman ki Gaddafi Petrol İhraç eden ülkelere OPEC Dolar ve Euro yerine altın karşılığı satış yapmalarını önerdi. Bu altın karşılığı para basmayan Batılı ülkelerin iflasını istemek demekti…

         EVET; Hatırlayın, Bunu en son dile getiren Saddam Hüseyin idi; OPEC ülkelerine dolar karşılığı satış yapmamalarını önermişti. Hepiniz sonunun ne olduğunu biliyorsunuz:

         ONU ASTILAR. GADDAFİ'yi LİNÇ ETTİLER.  

 

İstanbul Times Haber Ajansı (İTHA) İstanbul Times Haber Ajansı ( İTHA)



( Muammer Kaddafi Niçin Cldürüldü başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 19.01.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.