-Hadi ama Muti..
-Daha kaç kere diyeceğim bana Muti deme diye, benim adım Mutasyon!..
-İlk zamanlar hoşuna gidiyordu ama..
-İlk zamanlar farklıydı, beni önemsediğin zaman diyordun, şimdi sadece bir şeyler istediğin zaman Muti diyorsun..
-Ayol ölümlerden döndüm, ilk zamanımız mı var! Millet cicim aylarından mutluluk kareleri paylaşırken ben hastane köşelerinde sürünüyordum, entübe oldum entübe!..
-Hastaydın kızım bana!..
-Ne biçim konuşuyorsun öyle, hasta masta! Ben mi dedim gel ciğerlerime yerleş diye, ordundan ayrılıp ırkına ihanet eden sensin..
-Irkıma laf etme, seviyorum işte uleyn!
-Yok yok sen resmen bizim ırk için var olmuşsun, içinden Türk filmi çıkıyor..
-Sevmek suç mu, biz ağır çeken sevmelerimizi bile rampalarda bırakmadık gülüm..
-Ay şimdi de dolmuş arkası yazılarına geçti, ben evrensel bir aşk hayali kurarken bizim eski mahallenin Deli Necdet'i çıktı!.
-Bak şu ana kadar pek çok isimle anıldık; sinsi, acımasız, tehditkar ama deliyi ilk defa senden duyuyorum. Aksine ne yapacağımız öngörülemeyen çok akıllı bir ırkız..
-Hah ha, pabucumun ırkı, aşı geldi diyorum sana aşı..
-Hâlâ muamma, altı ay sonramızı kestiremiyor bu eski teknolojiler, ikinci doz üçüncü doz dur bakalım daha..
-Bana bak sen beni kandırmadın değil mi, pek mutasyon geçirmiş gibi konuşmuyorsun!..
-Benim ki atalarımı, yerimi, yurdumu unutmamak..unutturmamak!..
-Tamam unutma ama lütfen izin ver aşı olayım ya!..
-Daha kaç defa hayır diyeceğim, başka virüs istemiyorum, kimseyle paylaşamam seni!..
-Ama hayatım onlar ölü..
-Ölü diri anlamam ben, benden tek kişiye dahi tahammül edemem, senin ciğerlerin benim yalnız benim!..
-Ay şimdi cinnet geçireceğim, Sağlık Bakanını da mı dinlemiyorsun sen?..
-Bana düşman terimleri ile gelme, bu mu senin sevgin!..
-Mecburum dedim Mutasyon, mecburum..
-Şimdi Mutasyon mu olduk, sizli bizliyiz yani..
- Şimdi çıldıracağım, nasıl bulaştım ben böyle bir hataya!..
-Bulaşıcı bir yanım olduğu doğru, onu saymayı unutmuşum..
-Yemin ederim nefes alamıyorum, tüm oksijeni tükettim sana laf anlatmaya çalışırken!..
-Çabaladığımı söyledim sana, bana biraz zaman ver..
-Mecazen söyledim Muti!..
- Mecaz dedin de aklıma geldi; bir gün bir bölük askerle köyün birini ablukaya almışız, ama öyle böyle değil..
-Ah, başlama yine asker anılarından, sürekli eski hayatından bahsediyorsun, sıkıldın değil mi benden!..
-Ne alakası var! Bak şimdi tam da bir düğünün ortasındayız, erkekler halay çekiyor, kadınlar..
-Söylesene Muti benden önce kaç kadının hayatına girdin?..
-Yahu bu konu nasıl geldi buraya!..
-Hadi hadi geçiştirme, söylesene benden daha güzelleri var mıydı?..
-Yani senin için çektiğim bunca eziyetten, geçirdiğim şu değişimlerden sonra sen neden bahsediyorsun? Sen dışarda nefes alırken arkadaşlarım görse beni tanıyamaz ya..
-Eskileri unutamıyorsun ama, belki bir ciğer ağrısı bırakmışsındır birilerinde..
-Elbette, yenilmez bir savaşçıydım ben!..
-Bak hiç inkar bile etmiyor, bana aşı bile yasak ama sen..
-Hepsi geride kaldı, görev icabıydı, gençlik hatası..
-Sürekli eskilerden bahsettiğine göre geride kalmamış belki de!..
-Ağzımdan laf almak için her yolu deneyeceksin değil mi, senin için tüm yetkilerimi bırakıp üstün görevimden istifa ettim, senin bünyene alışmak için ırkımı inkar edip gündelik hayatına adapte olmaya çalıştım, hiç sonu gelmeyen aptal diziler seyreder oldum..
-Ya ben! Saçımı süpürge ettim sana, hem öyle laf olsun diye demiyorum, hastaneden çıktığımda saçlarım diken diken olmuştu acıdan, hâlâ da düzelmedi. Ah günlerce ne çektiğimi ben bilirim, ciğerimi yedin ciğerimi!..
-İnanamıyorum sana, balayımızdan böyle mi bahsediyorsun!..
-İnan, çünkü gerçekler bu!..
-Bir ayda dilini öğrendim ben be, dilini!..
-Aman öğrendin de ne oldu, doğru düzgün sevgini bile söyleyemiyorsun, saçma sapan ısmarlama sözler!.
-Sen de doğru düzgün filmler seyret, kaliteli kitaplar oku ki öyle öğreneyim o zaman..
-Beğenmiyorsun işte beni beğenmiyorsun, mikron kadar boyunla benimle dalga geçiyorsun!..
-Bana bak sakın boyumla dalga geçme, yoksa..
-Yoksa ne! Koca terörü diye televizyonlara mı çıkacaksın, kendini rezil mi edeceksin?..
-Çok hayal kurma güzelim, bana anlı şanlı koronavirüs demişler, neler yaparım kimsenin ruhu duymaz da günlük vakalara sadece bir sayı olarak eklendiğinle kalırsın..
                                  Aslıhan Savaş
 


( Küresel Bir Aşk Hikayesi 2 - Türk Versiyonu- başlıklı yazı saklı bahçe tarafından 15.01.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.