Monolog Röportaj -Mehmet Fikret Ünalan Adaşımla Aşk Üzerine- 1

 Yemin


-Bugün ki monolog röportajımız sitemizin emektarı duayeni aşk konusunda master yapmış aşkla tanışmış bulmuş gönül dostum adaşım Mehmet Fikret kardeşimle, şiirle AŞKLA gönlümüze bir pencere açarak içeriyi şiirle aşkla huzurla dolduracağız. Adaşım hoş geldiniz. Size ilk önce kardeşim Sami Beye takılmanızı anlatır mısınız? Bizler iyi niyetli olduğunu biliyoruz da bu kadar üstüne düşmeniz altınızda kalmasına vesile olmasın?


-Öncelikle beni konuk ettiğin için teşekkürler ederim, adaşım. Sami garip kardeşim yüzü gülsün gönlü aşkla coşsun istiyorum. Onu bir an önce ikinci balayı ile tatile çıkarmayı istiyorum. Ben buldum mutluyum, onunda mutlu olmasını istiyorum her ne kadar aksilikler peşini bırakmasa da…


-Şimdi siz bu kadar duru akıcı yazmanızı aşka bağlarken “Aşık olmak vücut ve zihin üzerinde sakinleştirici bir etkiye sebep oluyor ki bu da bir yıl boyunca sinir gelişimini yükseltiyor ve sinir sistemini yenilerken, aşık insanın hafızasını da geliştiriyor” diyenlerdensiniz galiba?


-Aynen adaşım aynen, kim demiş ise aklımdaki cümleleri benden önce almış yazmış. Ben arkadaşıma birçok insanla tanıştırmak ve bir teoriyi kanıtlamak istiyorum. Bu terori nedir derseniz,” Bir matematik teorisine göre, uzun dönem ilişkiye gireceğimiz insanı seçmeden önce bir düzine insanla çıkmalıyız; bu gerçek aşkı bulmamız için en iyi fırsat” olsun. Şu bir gerçek ki  sevgilinizi mutlu edebilmek adına Paris’e ya da Maldiv Adaları’na gitmek zorunda değilsiniz. Günlük yaşantınızın içinde onunla ilgilenerek sıradan çevreleyen şartların sınırlarını kaldırmanız yeterli olacaktır. Hatta bu pandemi döneminde evdeyiz madem bunu gerçekleştirmek için evden bile çıkmanız bile gerekmiyor. Farklı bir bakış duygu yoğunluğuyla, beraberce hazırlayacağınız yemek, romantik bir bakış veya ışıklandırma ile Paris’ten daha güzel karşılıklı gün geçirebilirsiniz, aşkla severken ufak değişikliklerle dokunuşlarla ilişkinizin atmosferini zirvelere taşıyabilirsiniz.


-Çok güzel bunu kulağıma küpe yapacağım hatta gönlüme de takacağım emin olabilirsiniz adaşım.


-İstersen ben kendi ellerimle size ve tüm sitedeki arkadaşlarımıza dostlarımızın kulağına ve gönlüne takayım.


-Memnuniyetle buyurun.


"1 –  Aşk acı tatlı her şeyi beraberce paylaşmaktır.
2 – Aşk demek kırık kalpleri onarmak demektir.
3 – Aşk paylaştıkça yücelen bir duygudur paylaştıkça çoğalır.
4 – Aşk sonsuzluktur. O sonsuzlukta kaybolmaktır.
5 – Aşk hiç gelmeyeceğini bildiğin halde beklemektir, sevmektir.
6 – Aşk insanda devrim yaratan bir duygudur.
7 – Aşk bütün kusurları örten sihirli bir örtüdür
8 – Aşk zifiri karanlıkta yolu gösteren gönülle bir ışıktır.
9 – Aşk ölümün bile önünde diz çöktüğü bir varıştır.
10 – Aşk aklın tatile çıktığı bir okuldur, geri dönüşü zordur.
11 – Aşk noktası olmayan bir cümledir, sonuna nokta koyulmayacak cümledir.
12 – Aşk eriyip biteceğini bildiğin halde yaktığın bir mum gibi eriyerek çevreni aydınlatmaktır.
13 – Aşk kaybettiğinde bile bu kaybetmek hiç değildir kazandığını bilmektir.
14 – Aşk ulaşılması imkânsız bir zirvenin adıdır, yürüdükçe zirveye varırsın çıktıkça yorulmazsın." Alıntıdır bazı yerlerinde değişiklikle yayınladım bu kısmı bilginize.

Devam edecek inşallah

Mehmet Aluç


( Monolog Röportaj -mehmet Fikret Ünalan Adaşımla Aşk Üzerine-1 başlıklı yazı kul mehmet tarafından 7.01.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.