Bizim ülke de takım tutmayan var mı? En küçüğümüzden en büyüğümüze kadar ya Fenerliyizdir, ya Cimbomluyuzdur, ya Karadeniz Fırtınası için çarpar yüreğimiz, ya Kartal gibi göklerde süzülmeyi severiz. Benim de bir takım tutmuşluğum vardır illaki... Cim Bam Bom. Hay Allah Cim Bom Bom diyecektim anlayın işte...

Oğlan Üniversitede okuyorken haliyle lig maçlarını canlı canlı seyrediyorduk. Tabi canım baba Cimbomlu olurda, oğlan başka takımı tutar mı, böyle bir şey mümkün mü? Teşekkür ederim bana hak verdiğiniz için. Belli bir miktar ücret ödeyip pasa seyrediyorduk iki üç maçı... Sonra bir takım olaylar, başarısız sonuçlar bayağı beni soğuttu canlı maç izlemekten. Hatta özetleri bile seyretmiyorum artık desem yeridir...

Arayıp duruyorlar ''Size tekrar maçları izlettirelim, gelin tekrar maç kanallarını açtırın, açtırmazsanız batacağız billahi!'' Yok yahu o son cümleyi ben salladım tabi. Bir ben lig maçlarını izlemesem o kuruluş batar mı hiç? Ama ben abone olursam faturam en az yüzde elli artacak, batmasak bile şu zamanda bütçe zorlanacak. Ama gel gör ki durmadan da ararlar arkadaşlar...

Zrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, çalar bakalım niye çalıyor. ''Ahmet bey daha önce maçları izliyormuşsunuz Cimbomluymuşsunuz yine izlettirelim size Cimbomu , ne dersiniz?'' Ne derim ''Allah derim.'' diye bir cümle kurmayacağım size hiç heveslenmeyin. ''Ben bıraktım kardeşim Cimbomu başarısız sonuçlardan sonra.'' Külliyen yalan kıvırmak için bahane arıyorum aslında... Yine döner bana ''Ama öyle insan takımına küser mi hiç?'' Niye küsmesin, insan zaman zaman karısıyla, kayınçolarıyla, bacanaklarıyla bile küsüyor, takımından küsmüş çok mu?

Konuşmanın biteceği yok, şimdi suratına kapatacağım o da ayıp olacak, dur bakalım...

Ya arkadaş ben bıraktım Cimbomu. Yine O ''Tamam bıraktınız ama o zaman başka takımın saflarına geçtiniz demektir, yoksa Fenerli mi oldunuz, Kartal mı oldunuz, belki de Karadeniz Fırtınasına tutuldunuz?'' Yok kardeşim yok, bıraktım, başka takım tutmaya da niyetim yok. Of ki offf ''Vallahi olmaz size bir takım tutturacağım ben.'' Hakikaten iyi tutturdu adam, paçadan bir yakaladı arsız sokak köpekleri gibi bırakmıyor. Kafayı çalıştır Ahmet. ''Yahu kardeşim ben bundan sonra Trinidat ve Papua Yeni Gine Futbol Ligini izlemeye karar verdim, Türk takımlarını ve liglerini seyretmeyeceğim.'' Haaa öyle yani... ''Onları da izlettiririz size onun yayın hakları da biz de.'' Allah'ım şaka mı bu ya? Eğer şakaysa çok kötü bir şaka diyeyim size...

Adam bırakmayacak belli... Şimdi ikinci ligden bir takım söylesem, o da biz de diyecek en iyisi üçüncü ligden bir takım bulayım. Kardeşim, dostum ''Ben takım değiştirdim Yeşildirek Futbol Kulübünü tutuyorum.'' Hadi yaaaaaaaaaaa! Bak dostum ''Şaşırdın değil mi, hem de ne şaşırma.'' Böyleyken böyle zorla takım değiştirttiler... Şşşşş kimse duymasın ha! Hele de bu dijit mijitçiler ... Aslanız aslan yine de, ama küstüm izlemiyorum...

( O Eskidendi başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 22.12.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.