CİNSEL İSTİSMAR

Son günlerde sıkça duyduğumuz ve gündemin ortasına bomba(!) gibi düşüp bir anda 1.sıraya  çıkan cinsel istismar olaylarını şiddetle ve nefretle kınıyorum.
Doğrusunu söylemem gerekirse bunlar ne ilk ne de son olacaktır.
Son zamanların konularını özellikle siyasetçilerin birbirlerini yıpratmak amacıyla yaptığı belden aşağı vuruşlar ve cinsel istismarı istismar etmek olarak algılıyorum. 
Her kadın hayatının bir döneminde mutlaka ve mutlaka böyle bir tacizle karşılaşmıştır.
"Aman duyulmasın skandal olur!"
"Aman duyulmasın işimden olurum!"
"Aman duyulmasın rezil olurum!"
"Aman duyulmasın adam beni vurur!"
"Aman duyulmasın eşim, ailem beni öldürür!"
Gibi düşüncelerle, acısını içine atar.
Allah kadını narin, nazik, kırılgan yaratırken onu korumak için erkeğe fiziksel güç vermiştir ama bazı aşağılık yaratıklar tarih boyunca bu gücü, kadına karşı kullanmıştır.
Kadın erkeğe emanettir!
Soruyorum şimdi
"Kadını erkek kimden korur? "
Cevap kesin ve tek "Erkekten! "
Peki nedeeennn?
Bunun yaşla, ırkla, inançla, eğitimle falan alakası yok!
İleri ve medeni bildiğimiz toplumlarda da azımsanmayacak derecede var bu olaylar.
Dinlerin en ön saflarındaki kişiler de bu tacizlerde bulunuyor!
Hiç okumamış bir adam da 5 Üniversite bitirmiş bir biri de tecavüzde bulunabiliyor.
Doktoru da, eczacısı da, avukatı, öğretmeni, işçisi, köylüsü... Her kesimden insan bu fiiliyatta bulunabiliyor.
Siyasiler, askerler, polislerin de arasında böyle insanlar olabiliyor.
Onu bırakın en korkuncu bir baba kızına veya akrabalardan biri ailenin kızlarına, çocuklarına sarkıntılık yapabiliyor.
Daha fazla uzatmak istemiyorum çünkü midem bulanıyor.
Uzun süredir bir kitap yazmayı planlıyordum, bu tür yaşanmışlıkları konu edecektim ama vazgeçtim çünkü bunu eşleğin aklına karpuz kabuğu sokmak olarak düşündüm.
Öyle ya "Bak kardeş! Adam böyle böyle yapmışn sen de yapabilirsin!" şeklinde anlaşılabilir.
Bu nedenledir ki cinsel istismar konularının her an yazılı ve görsel basında gözümüze gözümüze sokulmasına karşıyım. 
Bu ruhların hastalıklı olduklarını ve tedavi görmeleri gerektiğini düşünüyorum.
En iyisi sessiz sedasız kliniklerde tedaviye alınmalı ve uzun bir süre toplum içerisine çıkarılmamalılar. 
Son olarak bu sorunu siyaset, inanç, belli bir meslek gurubu ve etnik kökene indirgemenin yanlış olduğunu vurgulamak isterim. 
Böyle bir olayla karşılaşan kadının derhal durumunu ailesi ve güvenlik güçleriyle paylaşıp, başkalarının da zarar görmesinin önüne geçmesi kazımdır. 
Bu toplumsal bir sorundur!
Devletin en acil tedbirleri alıp cinsel istismarı önleme konusunda ne lazımsa yapması gerekir.
Son olarak; bu dünyada kadın olmak ve kadın gibi yaşamak çok zor!
İşte bu yüzden bilinçsizce kabalaşarak, erkeksi tavırlar göstererek, argo kullanarak kadınlıktan çıktığını farketmeden kendini savunmaya çalışıyor kadınlar.
Bir kere daha hatırlatıyorum:
KADINLAR SİZE YARATAN'IN EMANETİDİR VE YARATAN SİZE GÜCÜ ONLARI KORUYUP KOLLAYASINIZ DŞYE VERMİŞ!

Saygılarımla
Sebahat Karagöz
( Cinsel İstismar başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 4.12.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.