Siz de mutlaka katılırsınız, millet olarak bir çoklarımızın psikolojisi bozuk. Kimi maddi sıkıntılar, kimi manevi sıkıntılar ki aslında manevi sıkıntılarında bağlı olduğu genelde cepte para olmaması, yani maddi sıkıntılar. Niye olmasın ki? Yurdumuzun yarısı loto, toto, piyangodan medet umuyorsa ve her çekilişte bir kişiye çıkan bir paraysa bu, ortada büyük bir sıkıntı var demektir...


Kim bozar güzel yurdum insanının psikolojisini? Kim Kardashian, tabi o da var, ama bizim kim dediğimiz o değil... En başta politika ve politikacılar, sizi bilmem ama benim psikolojimi çok bozuyorlar. Ha diyeceksiniz ki televizyonlarda seyretmeyin, gazetelerde siyasi haberleri okumayın, olmuyor işte öyle, illaki bir yerlerde gözünüze takılıyor... Bazısı yalan söylüyor, bazısı daha memleketini ve insanını tanımıyor, tepeden bakıyor, kimisi millet ile dalga geçiyor, böyle olunca da bizim psikolojimiz yerlerde sürünüyor. Psikologlara gidelim gitmesine de çok para be yahu! Bir seansta da çözülmez öyle bizim siyasiler ile olan sorunlarımız. O zaman ne yapıyoruz, faturayı, siyasilere gönderiyoruz... Mesela yani! Göndersek hastir çekerler bize...


Başka, başka kim bozuyor psikolojimizi? Yazılı ve görsel basında takip ediyorsunuz. Karısını, kızını döven, kızını bir mal gibi başlık alıp kocaya veren babalar, yerler bir ediyor psikolojimizi... İnsan bir taraftan acırken, bir taraftan da hala böyle insanlar var mı, diye de düşünmeden edemiyor. Sadece sinir olduğu ile kalıyor...


Terör ve teröristler tabi ki müthiş derecede psikolojimizi bozuyor. Maşa olmuş bir örgüt ve o örgütün içindeki piyonlar hala kullanıldıklarını anlayamıyorlar. Askerlerimiz polislerimiz topraklarımızı mübarek kanları ile suluyorlar... Hala anlamamakta ısrar ediyorlar, bu vatanın bölünmeyeceğini, yüreğimiz titriyor, her toprağa düşen canda, ruhumuz daralıyor, kararıyor. Dualar ile aşmaya çalışıyoruz zaman zaman sıkıntılarımızı...


Trafik Magandalarını da atlamadan geçmeyelim. Durup dururken arabayı kenara çekip insanlara saldıranlar. İnsanlara hayvanlara çarpıp da kaçanlar, bozmaz mı insanın psikolojisini? Maske takmadı diye polise artistlik yapanlar, alkollü araba kullanırken zeytinyağı gibi üste çıkmaya çalışanlar, bayan sürücüleri durduk yerde sıkıştıranlar, çok bozuyor psikolojimizi? O trafik magandalarına ödetmemiz lazım psikolog paralarımızı...


Magazin programlarında ınınını ''Büyük aşk yaşıyorlar.'' deyip de üç aya kalmadan boşananlarda psikolojimizi acayip bozmaktadır. Magazin programlarını seyretme sen de diyeceksiniz, demesine de, biz de keyfimizden seyretmiyoruz o programları, yazılarımıza malzeme buluyoruz herhalde onların içinde...


Başta sevgili doktorlarımız olmak üzere sağlık çalışanlarımıza saldıran geri zekalılarında psikolojisi bozulan doktorlarımızın psikolog paralarını ödemesi lazım. Doktorların ruh sağlığı her şeyden önemli... Altı sene tıp oku, üç dört sene de en zor ihtisası yap, sonra bir geri zekalı gelsin seni darp etsin. Yok böyle bir şey.


Bir de şu sivri sinekler bilhassa yaz aylarında çok psikolojimizi bozuyorlar, ancak tabi ki onları psikologlara gönderemiyor, sineklik ve sinek ilaçları ile bir şekilde halletmeye çalışıyoruz. Bu sineklerde fazla ineklik etmesinler...

( Psikolojimizi Bozanların Psikolog Paralarımızı Ödemesi Lazım başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 25.11.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.