Kıymetli arkadaşlar bildiğiniz üzere Ahmet Çelik ağabeyimiz yaklaşık 2 hafta önce corona denen musibetten kurtulmuş idi.

Haftasonu tekrar raharsızlandı ve pazar gününden bu yana yoğun bakımda, solunum çok kritik seviyelerde, bir nebze yükseltmişler ama yoğun bakım durumu sürüyor. Entübe durumda olduğu halde farklı ve gelişmiş bir solunum cihazına bağlamışlar. Ben kendisinin damadı aracılığıyla haberleşiyorum, o da sağlıkçı medikal sektöründen.

Dualarınızı eksik etmeyin lütfen, şu an en çok ihtiyaç duyulan sizlerin ve tüm tanıdıklarının dualarıdır. Kimin duası ne zaman, nasıl ve ne şekilde kabul olur / olmaz bu sadece Rabbimin tasarrufu. Onun için dua edelim arkadaşlar, ailesinin isteği ve beklentisi de bu yönde.

Rabbim yar ve yardımcısı olsun, amin.

Saygılar.
çağatay
( Ahmet Çelik Ağabeyimiz Yoğun Bakımda başlıklı yazı MCU :) tarafından 24.11.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.