ARTIK ARANIZDAYIM
          Çok değerli arkadaşlarım merhaba, hemen hemen bir aya yakın zamandır aranızda yoktum. Nedenini sorarsanız benim hanım dizinden ve belinden ameliyatlı, oturduğumuz evimiz dördüncü kat ve asansörü yok. Günde en az altı km. yürüyen birisi olarak benim için fark etmezde hanımım inip çıkmada çok zorlanıyordu. 
          Her gün artan sitemleri ve ağrıdan acıdan oluşan şikayetleri beni bayağı gerginleştiriyor, yeni bir ev almaya maddi gücümün olmaması, bir şey yapamamanın üzüntüsü ile çaresizlikten  çırpınıp duruyordum.
          Bizim köyde tarla satana pek iyi gözle bakmazlar, arazi az ve verimli olduğundan dolayı çok kıymetlidir. Düşündüm taşındım en sonunda hanımımın yanımda daha kıymetli olduğuna karar vererek rahmetli babamdan kalan tarlaları satıp tapusunu da üstüne çıkartarak 'daha iyisi sizlere olsun, tövbeler olsun ki övünmek için demiyorum' bir daire aldım.
          Eğer Kırşehir'e yolu düşen olursa vebal bırakıyorum bir bardak çayımı içmeden gidene. Evim Aşık Paşa türbesi ışıklarda olup Kayseri yönünden gelenin sağ, Ankara'dan gelenin sol koluna düşer.
          Ev taşıma telaşı, onun verdiği stresin getirdiği yıllardır başımda bela olan büyük tansiyonumun yükselmesi beni bayağı sarstı. 
          Bilgisayarımın internetini ev nakli için kapattırmam dan dolayı sizlerden ayrı kalıp şiir ve öykülerimi paylaşamadığım gibi cep telefonumdan da gözlerim iyi seçemediği için sizin yazdıklarınıza beğeni ve yorumlarda bulunamadım.
          İnternetim bu gün saat on bir buçukta bağlandı, Allah izin verirse gece saat yirmi dörtte sabah yazdığım TADINCA YAŞLILIĞI adlı şiirimi sizlerle paylaşacağım, hepinizi çok özledim, selam ve sevgiler kardeşlerim. 
ERDOĞAN ÇALIŞKAN 13 11 2020 KIRŞEHİR
( Artık Aranızdayım başlıklı yazı İpciERDOĞAN tarafından 13.11.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.