İslam'a savaş açıldı

Macronun başlattığı İslam düşmanlığı partilerin görüşlerinin ne düşündüğüne yansıdı. Fransa’da aşırı sağcı Ulusal Birlik Partisi’nin (FN) lideri Marine Le Pen, ülkede kamusal alanlarda başörtüsü takılmasının yasaklanmasını istedi.
Aşırı sağcı lideri zehir zemberek açıklamalarda bulundu dün katıldığı bir televizyon konuşmasında içindeki adeta zehrini döktü .

Aşırı sağcı lider, kendilerine karşı savaş açıldığını, buna karşılık verilmesi gerektiğini öne sürerek, “Biz bu savaşı bir devlete değil, bir ideolojiye, İslamcılığa karşı ilan ediyoruz. ifadesini kullandı.

İslamcı ideolojinin Fransa’ın düşmanı olarak görülmesi gerektiğini savunan Le Pen, bu ideolojiyi savunan kuruluşların yasaklanması, camilerin kapatılması ve yabancıların sınır dışı edilmesi çağrısında bulundu

Tayyip Erdoğan ile macronun arasında ki gerilime daha büyük çapta cevap verilmesi gerektiğini söyledi .

Avrupa Birliği’nin de Türkiye’ye karşı tavır almasını isteyen Le Pen, Twitter hesabından paylaştığı mesajda da Erdoğan’ın bir öğretmenin öldürülmesinde başsağlığı dilemek yerine Macron’a hakaret etmeyi seçtiğini ileri sürdü. 

Fransa bir devlet olarak resmen İslam'a savaş açtı bir ülkeye değil bu savaş rabbim her şerrin için de bir hayır gizlemiştir biz dileyelim ki bu ümmetin birleşmesini uyanmasını sağlasın bütün İslam aleminin birlik beraberligini sağlasın uyanmasına sebeb olsun .

Suriye, Libya, Doğu Akdeniz, Karabağ ve Afrika’da Türkiye’ye karşı tavır takınan Fransa Cumhurbaşkanı Emmanuel Macron, tüm bu cephelerde kaybetti. Hezimete uğrayan Macron, İslam düşmanlığı adı altında Türkiye’yi hedefine koydu.
Suriye’de terör örgütü PKK/YPG ile iş birliği yapan, Libya’da darbeci Hafter’i destekleyen, Doğu Akdeniz’de Türkiye karşıtı cepheye kalkan olan ve son olarak Karabağ’da Türkiye’nin Azerbaycan’a desteğini engellemeye çalışan Paris’in oyunları boşa çıktı. Öte yandan, Afrika’nın zenginliklerini sömüren Fransa’nın, 21’inci yüzyıla gelindiğinde kabuğuna çekilmek zorunda kalması ve Türkiye’nin kıtada son yıllarda izlediği kazan-kazan politikası Fransa’yı rahatsız etti

Tek sebeb para gitti nefes boruları tıkandı İslam'a savaş açıldı. 

Şair yazar
HARUN Yıldırım
( Avrupa İslama Karşı başlıklı yazı Harun Yıldırım tarafından 31.10.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.