Göklerden Gelen Rahmetle Çöle Gönüllerimize İnen Nur



Yıl 571 Karanlık yılların içinde, insanlık zulümden inim inim inlerken, gönüller Rabbin'den Rahmet deva kurtuluş bekliyorlardı. Zulmedenler koltuklarını sağlamlaştıra sağlamlaştıra, demirden kırılmaz çelikle sağlam yaptıklarını sanırken, gökten Rahmetin geleceğinden habersiz, dünya babalarından kalmış miras gibi, birde üstüne üstelik yaptıkları hamurdan putlara taparak acıkınca yiyecek kadar hadsiz ve dinden imandan çıkmıştı.

 

Gözlerde gönüllerde susuz kalmış merhamete, hasret içinde dualar gözden akan yaşlarla gökyüzüne Rahmana ulaşıyordu. Rahman kullarını yalnız muratsız bırakır mıydı? İşte Rebiul ayının on ikinci gecesi kabul oldu dualar, Âlemlere gönüllere Rahmet doğdu bu gece nuruyla. O zulmedenler saraylarının kolonlarını çelikten örse de yıkıldı, sönmez dedikleri taptıkları ateş söndü. O gün zulmedenlerin defteri düzüldü, düzen koltukları zulümleri yıkıldı lakin fark edemediler anlayamadılar, lakin anlayanlar anladı güldü gözler gönüller. Yetim doğdu, yetim büyümedi Rahman büyüttü… Sütanneye verilirken, onu emzirmek için fakir bir anne aldı, aldığı anda bereket oluk oluk rahmetle ocağına yağdı, o Rahmetti âlemlere Rahmetti…


Sofra dünya sofrasına dadanmış aç kurtlar, etrafında mazlumlar bir lokma aşa muhtaç... Sonrasında göklerde gelen ve çöle inen nur, Âlemlere Rahmet Muhammed Mustafa S.A.V Allah Resulünün kurduğu nurdan sofra, bir tas çorba her gelen içiyor bitmiyor. Gönül dünyamızın gönül soframızın başköşesinde Âlemlere Rahmet oturuyor oturtan gönderen Rabbime binlerce kez şükür.


Sır... Ne bilsin zalim! Kâinatın en çetin sınavı, zulüm altında inleyenlere düştü az sonra rahmetle son buldu...


Âlemlerin Rabbinin Mutlak güç ve kudretine iman ettik, Âlemlere Rahmeti gönderdi şükür, Rabbimin gücüne güç mü yetiştirebilir yaratılmış olan? Rabbimin hakikatine mahlûk isyan ederse karşı çıkarsa tükenir…


Sen! Evet sen! Başlattın zulmü ey zalim, yok oldun cehennemi seçtin ve bittin…

 

Rabbim âlemi bizleri Muhammed Mustafa S.A.V. Hürmetine yarattı.

 

“Sen Olmasaydın Sen Olmasaydın Âlemleri de yaratmazdım!”

 

Biz iman edenler Yüce Allah C.C. Yüce kelâmının sonsuz gücüne inanarak, gönderdiği kılavuzu Âlemlere Rahmeti kılavuzumuz peygamberimiz biliyoruz şükür Rabbime, bildirdi bildik, iman ettik

 

Muhammedin Emindi, bunu Hacerül esved taşını yerine yerleştirmek için kabileler kavga ederken, ilk kim gelirse o hakem olsun dediler. Gelen Âlemlere Rahmetti, gelene Muhammedin emin diyerek hakemliğine razı oldular lakin Peygamberliğini kabul edemediler. Mallarını altınlarını emanet ederken sözünü dinlemek yerine, muhalefetlik ederek cehennem çukuruna düşmeyi seçtiler. Gelişiyle gülüşüyle varlığıyla yüzüyle adımlarıyla Rahmetti Alemlere Rahmet Ahmed Muhammed Mustafa S.A.V.


Zulmeden bilmez yaptığını, gösterdi yanlışı Âlemlere rahmet gelişiyle… Mekke’yi dar ettiler kendilerine dar oldu savaşa girmeden Fetih etti. Zulmettiler kaybettiler, kaybettiler kudurdular ateşlerin içine düştüler o Âlemlere Rahmetti. Rahmeti yaratan Rahmanın ELÇİSİ Habibi Peygamberiydi. Gönderen Rabbime şükür, eriştik yine bu geceye binlerce salat ve selam olsun…


“Sabrın sınandığı ve zafiyetlerimi yok saydığım belki de yok sayıldığım ama var olmanın da ta kendisi iken sevmelere doyamadığım ve şiarı ömrün aslında şairi yalnızlığın aslında ket vuran acılara aslında şerh düştüğüm günün her hangi bir vakti… Yıldız Gülüm”

 

Sabırla kul sınanacaktı sınandı kazandı, yanında Âlemlere Rahmet vardı, aylarca aç kaldılar insan ki acımadı bir lokma vermedi, cehennem çukurunda kavrulmayı seçti, seçtiğine kavuştu, sabır edenler cenneti seçti, cenneti kazandı. Zafiyet bir an gücün kesilmesi olsa da, asla zafiyete uğramadılar hep kazandılar. İman edenler Rabbini Peygamberini yok saymadılar, yok sayılması için onca işkence yaptılar, kendileri yok oldular… Zalimler yaptıklarının ne neticeler doğuracağından habersizce zulmettiler, zulmettikçe battılar, önceden kestiremediler. Her şey bizim hakkımızdır dediler, neden yetime verildi bu görev dediler, benliklerine yenildiler yenildiler yenildiler…

 

Zulmedenler ruhsal olarak,  düzenlerinin yıkımından sonraki ruhsal sarsıntıyı tüm bedenleriyle kemiklerinin çatırtısı duyarcasına kırılmasının kırılmalarıyla aynı perdeden çıkan feryatla acılar çekerek kaybettiler ve kaybetmeye de mahkûmdular… Âlemlerin Rabbi Rahmeti Kudreti Gücü sonsuz Rabbimiz, kulunu yalnız bırakır mıydı? Bırakmazdı? Dünyada bin yıl yaşasan da son ana gelince bir dakika yaşamış gibi gelir, lakin o bir dakikaya zalimler asırların günahını kazanarak gittiler cehennemlerine…

 

Rabbim sana ve peygamberine iman ettik sana teslim olduk, biz senin eseriniz. Hürriyetimiz özgürlüğümüz sana ve nur Resul ile olunca hürriyet ve özgürlük olur bildirdin, bildik iman ettik. Tek hakikat sensin Rabbim habibindir hakikatine esir olduk.

 

Bu mübarek gecede Âlemlere Rahmetin Rahmet olarak doğduğu geceye ulaştıran Rabbime binlerce kez şükürler olsun, günümüz gecemiz mübarek olsun, İslam âleminin dirilişine vesile etmesi temennimle, Rabbim ahirette şefaatine erenlerden eylesin inşallah, âmin, selamlarımla.

Mehmet Aluç

( Göklerden Gelen Rahmetle Çöle Gönüllerimize İnen Nur başlıklı yazı kul mehmet tarafından 28.10.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.