Daralıyorum artık, aralıksız her gece. Yine gözlerim nemli, yine nemli gözler fotoğraflarına bakar. Sevda ile boğuşuyorum içimde, sonra iç çekiyorum. Gül yüzlü, Gül olur mu? Çelişik kelimeler, çelişik hayatlar olur da hatalar da çelişik olur mu? 

 Nice aşıklar gördüm, nice ozanlar dinledim...

 Görmedim böyle çelişik sevdayı. Anılar vardır, eskiler kadar güzel. Eskiler vardır, sevgili kadar nail. Sevgili vardır, sevgi kadar naif. Acılar vardır ki temelinde anı olmasın... Anısız acı, acısız masal görmedim...

 Türküler dinledim, hikayeler okudum, anılar duydum... Duymadım Gül'e küsen aşık. Gitmek isteyeni çok duydum, çok okudum bir şekilde terk edeni buraları. Ama hiç gidemedim... Kapalı satırlar yazdım, okuyan sadece çiçek sevdalısı sansın. Bunu okusun seni sadece an sansın. Sana ulaşamasın hiçbir kimse... Mısralar, cümleler; sende, sana kapansın. 

 Nice Derler gördüm, nice yaslar tuttum... 

 Nice destanlar okudum, nice kahramanlar tanıdım ki Gül'süz kahramanlığını yitiren. Görmedim böyle anlatılmaz yakarışı. Ağlayışlar vardır, gözyaşı kadar taze. Gözyaşları vardır, duygular kadar acı. Acılar vardır sevgili, acılar anılar kadar acı. Anılar vardır ki açmamış acılar ile bakar sana gülümseye gülümseye... 

 Nice kalemler gördüm, nice insanlar tanıdım... 

 Nice şiirler okudum, nice şiirler yazdım. Görmedim ki bir şiirde tam anlatabilsin seni, alfabeler gördüm, harfler ezberledim; tanımadım seni anlatacak alfabeyi, görmedim seni benzetecek harfi... Saflar vardır, sevgiliye sevgi sunan. Sevgili vardır, sevgi nedir bilmeyen. Acılı aşıklar vardır, sevgi ile anılan. Anılan aşıklar vardır ki yürek yakan. Aşık yoktur ki yüreği yanmayan... 

 Hikayesiz acı, acısız türkü duymadım.

 
( Aşık Yoktur Ki Yüreği Yanmayan başlıklı yazı İsa1979 tarafından 16.10.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.