Bir ihtimalin kirlenmiş örtüsüyüm. Üstüme örterken kendi kalbimde donuyorum. Uzun yıllar boyunca içtiğim görünmezlik iksirini artık gerçekten gamımın kederli pelerinlerinden söküyorum. Bu karanlık gecelerde hep bir şeyler batıyor fa diyez kalbime, ince sesli do ile çığlık atamadığımdan miladı beni öksürten acılarımla soldan bir burukluk tadı alıyorum. Acılı şalgam suyunu içirdi hayat…

Beni, ben ile benden çok hak edecek bir kalbin özgün yokluğuna bir yaşamak daha alayım. Sonsuzluğu bir Doğum gününün iyi ki doğdun canımlı dilek püskürten mumu oldu yine bu sene; kimse onu benden çok sevemez.

İyi ki doğdun, doğmak ile ölmek arasında bir kavgalık kader çizgisi var zaten. Bende doğduğun her sene, benimle öleceğin seneye yaklaşıyor. Yine şanslısın, doğdun bu sene.

Bir ihtimalin peşinden gitmek zorunda olan kalbimin, gözyaşı mühendisi oldum. Mimari çizimlerinde kavrukluğumun temennisi ile gargara yapmam konusunda anlaştık. İyi olacağım ben. Görecek herkes. Herkesin başını çeken iyi ki doğdun dikenli sevgilim, göreceksin sen de… Görmek için yaşamalısın bende…

Dilara AKSOY
( İyi Ki Doğdun Dikeni başlıklı yazı dilara aksoy tarafından 15.10.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.