Sene başından beri bu illet corona mıdır korona mıdır nedir başımızın etini yiyor. Bir sürü insanımız hayatını kaybetti. Mücadelemiz ise son hızla sürüyor. Dünyada ki toplam ağırlığı bir ya da bilemedin iki gram, ama anamızı ağlatıyor hem de hüngür hüngür makamında. Temizliğin ne kadar vazgeçilmez bir şey olduğunu yeni yeni anlar olduk...


Her yerden geçebilir arkadaş bu korona zibidisi... Çatallardan, bıçaklardan, uçaklardan, paralardan. En çok da Türk Parasından geçiyormuş, dostlar öyle söyledi, dolar birader ile yuro bacıdan fazla geçmiyormuş. Onlarda zaten kur artınca bize geçiyor... Hisse senetlerinden geçip geçmediğini bilemiyorum. Bir de bitcoin var ondan geçer mi geçmez mi o da muamma...


Geçen gün bizim apartmana gelmiş misafir olarak. İki kat üstümüzde oturan Sencer bey ve hanımı yakalanmışlar, kapıyı çalmadan girmiş, davetsiz misafir gibi, sobelenmişler, tabi hemen karantinaya alındılar, biz de tedirgin olduk biraz, şimdi durumları iyi tedavi sürecini tamamladılar.


Bir gezenti bir gezenti aklınız durur. Ben daha Edirne'den dışarı çıkamadım, bu zibidi altı tane kıtadan başka iki yüz küsur devleti de bir iki ay içinde durmaksınız gezdi de yine ıh bile demedi. Yorulmakta yok arkadaş, darda kaldı mı hemen mutasyon.


Gez gez bakalım, nereye kadar sürecek bu tantana? Aşı bulunduğu zamanda kaçacak yer mer arayacaksın dostum... Bizim apartmanda senin gibi gezenti bir Sakine Teyzemiz var, o bile bu kadar gezmiyor şimdilerde, gezemiyor daha doğrusu romatizmaları var...


Hadi Asya'yı, Afrika'yı, Avrupa'yı anladık da birader Antarktika'da ne işin var yahu? Zaten orada topu topu elli, yüz bilemedin iki yüz kişi ancak var. Haaa, anladım sen Eskimoları sevmiyorsun galiba... Bak bir de bir şey söyleyeyim sana Sam Amca'nın eniştesi Trampa Dayıya da bulaşmışsın dikkat et, o sana bir bulaşırsa vallahi billahi bitersin biter. İnan Trampa Dayı senden daha tehlikelidir, istersen Orta Doğu Ülkelerine ve az gelişmiş ülkelerin liderlerine bir sor...

( Nerelere Takılıyor Bu Zibidi başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 13.10.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.