Sayfanızda mısınız, bugün müsaitseniz

Az biraz yazışırız  site bahçelerinden

Selam vermek isteriz, şiire aitseniz

Sitede günümüz var hayat güncelerinden


 

Hep kısır günü altın günü mü yapılacak?

Çiçek pasta yerine yorumlar kapılacak

Gelen yok giden yok ki başkaca  n’apılacak?

Keyfe keder önerim dostluk goncalarından


 

Maksat muhabbet olsun, site neşeyle dolsun

Çoluk çocuk, hava su, ortadan yolu bulsun

Genel geçer dışında ayrıntı sizde kalsın

Cümle nemalanalım sohbet yoncalarından


 

Kıymetli saklı bahçe merhaba, nasılsınız?

Müsaadeniz ile şiirde hasılsınız

Bugünkü konuğumuz vasfında asılsınız

Hasbıhâl  zarif gelir sanat öncülerinden


 

MCU

 

 

MFÜ Ağabeyimin güzellemelerinin yerini tutamasa da ben de böyle bir seriye başlayayım istedim, ara ara sitemize artı bir kaynaşma, artı bir yorumlaşma trafiği gelsin babından :))


Hepimiz ismimizin telaffuz edilmesinden, ilave bir ilgiye muhatap kalmaktan mutlu oluruz. Şiir altında şahsımdan değil  Sayın               “ saklı bahçe” den bolcana bahis ederek, kendisinin de yorumlara yanıtını bekleyerek- ki yine bu sayfa altında – güzelcene bir site günü geçireceğimizi ümit ediyorum. Özele girmeden havadan sudan ve fakat saklı bahçe ile ilgili “ en sevdiği yemek…, tuttuğu takım…, köyü, kasabası, kenti…vb. gibi ” ortak bir muhabbete selam olsun :))

 

Tamamen iyi niyetle, sevgi ve saygı dolu olarak böyle sosyal bir girişimde bulunuyorum. Sürpriz olması için de kendisinin iznini almadan yayınlıyorum. Bu nedenle ilk yorum “kahraman” ımızdan gelmeden yazmamanızı istirham ediyorum. Bir memnuniyetsizlik halinde hemen şiirimi kaldıracağım.

 

Selamlar, saygılar.

Çağatay

 

 

NOT :  Tam bu şiiri yazdığım günlerde, yani yaklaşık iki ay önce rahmetli anneciğim ilk corona rahatsızlığına yakalanmıştı, ondan sonra bir türlü paylaşmak nasip olmadı, halet-i ruhiyem müsait değildi ama bir şekilde hayat devam ediyor ve sevdiklerimiz için ona tutunmamız gerekiyor. Sonrasında kıymetli Aslıhan Hanım ile telefonda tanıştık ve iznini aldım :) Yukarıdaki şiirimin altındaki yazı bölümünü de orijinalliğine zarar gelmemesi için olanca haliyle paylaşıyorum. Fon müziği olan “ Dua  ”kendisinin sevgili eşi ile birlikte olan şarkıları.

 

( Tık Tık Tık “ Saklı Bahçe ” başlıklı yazı MCU :) tarafından 6.10.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.