BİZ BİR AİLEYİZ❗

Ortalık toz duman!
Herkes birer asker, uzman ya da stratejist.
Ne biliyor, ne kadar biliyor bilinmez ama duymuş işte bir yerlerden; konuşuyor.
"Ne zararı var?" diyeceksiniz.
Çoookkkk...
Hani bir söz vardır "Cahil imam insanı dinden, cahil hakim insanı candan eder!"
Yani hep söylerim "Emin olmadığınız hiçbir bilgiyi paylaşmayınız!" diye.
Daha amiyane "Üstünüze vazife olmayan şeylere karışmayın!"
Öyle durumlarla karşılaşıyoruz ki kendisini uzmanlara ders verecek kadar uzman zanneden, devlete yol çizecek kadar yetkili olduğunu sanan hadsizler var aramızda.
Sayıları?
Çoookkk...
Bi durun Allah aşkına, bi durun.
Sizin bu sözlerinizin dünyadan haberi olmayan zavallı insanları galeyana getirip ortalığı cehenneme çevireceğini hiç mi hesaba katmıyorsunuz?
Zaten diken üstündeyiz, dört bir yanımız kuşatılmış, nefes almamıza bile güçleri yetse izin vermeyecekler...
Dinlemeden, anlamadan, devletin önüne geçip insanları birbirine düşürmeye çalışmak cehalettir, aymazlıktır, bu ülkeye düşmanlıktır.
Olaylar siyaset üstüdür!
Bu topraklar hepimizin!
Allah korusun, başımıza bir iş gelse 82 milyon  hep birlikte ellerinde AY YILDIZLI BAYRAKLARLA düşmanın karşısına dikilir.
Buna bütün kalbimle inanıyorum.
İçlerinde bir avuç hain yok mu?
Var elbette ama o anda onların gıkı bile çıkmaz emin olun.
Tıpkı geçmişte yaptıklarını yapıp hepsi sefil fareler gibi kaçacak delik ararlar.
Kimse kimsenin VATAN AŞKINI sorgulama gafletine düşmesin.
Şuna inanın bu ülkenin Türk'ü, Kürt'ü, Laz'ı, Boşnak'ı, Ermeni'si, Alevi`si, Şii'si, Sunni'si, Hristiyan'ı aynı derecede bu Vatanın sevdalısıdır.
Tıpkı bir ailenin fertleri nasıl  itişip kakışırken  tehdit halinde bir yumak oluşturuyorsa bu ülkenin insanları da düşman karşısında aynen  tarihte olduğu gibi bir anda TEK YUMRUK olmayı becerebilecek kabiliyete ve ferasete sahiptir.
LÜTFEN KİMSEYİ ÖTEKİLEŞTİRMEDEN DİNLEYİN!
DERDİNİ SORUN! 
ANLAMAYA ÇALIŞIN!
UNUTMAYIN BİZ KOCAMAN BİR AİLEYİZ!

Saygılarımla
Sebahat Karagöz
29 Eylül 2020
( Biz Bir Aileyiz başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 29.09.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.