ANİ ERMENİ MEZALİMİ 
ERMENİ LERİN YAPTIĞI İLK İCRAAT ANSIZIN BEKLENMEYEN ZAMAN DİLİMİNDE  SİVİLLERE KARŞI SALDIRISI Azarbeycan da başlamadı..
1915 yılında Van da Antep te Rus askeri üniforması giydirilmiş, sadık millet denilen Ermeni ler Azgınlaşarak komşularının meme uçlarını keserek, hamile kadınların karınlarını deşerek tarihi varlıklarını ispat rüştüne girişirkende ansızın saldırmışlardı..
19 yüzyılın ikinci yarısından sonra artışa geçen özgürlük ve bagımsızlık ateşi ile hunharca cinayetler işlemekten çekinmedikleri gibi kitlesel olarak,müslümanları katle yönelik faaliyetlerin yerel askeri ve sivil idarecilerden sezinlenmesi üzerine itihat ve terakki parti yönetiminin 1915 de çıkardığı yasaya göre sınır boylarının boşaltılması ,osmanlı askeriyken düşman yana silahı ile  geçişlerle ihanetlere engel olmak istemeleri  itihat yöneticilerinide hedef haline sonraki yıllarda getirmişti. Örnekleyerek inceleyecek olursak;
SAİT HALİM PAŞA
İttihat terakki in teşkilat Başkanı Kavalalı Mehmet Ali nin torunu Sait Halim Paşa  Roma’da bir konak kiralayıp oraya yerleşti. 5 Aralık 1921’de konağın önünde Ermeni Arşavir Şıracıyan tarafından öldürüldü.
Yakalandığı ve suç delilleri sabit olduğu halde katil elini kolunu sallayarak serbest bırakıldı... BATI O ZAMAN da Tetikçi olarak Ermeni yi Yunan ı kullandı.. Silah ı ermeni ye veren Yunanlı bile yargılanmadı
TALAT PAŞA
İttihat Terakki in en zeki en diplomatik adamı telgraf memurluğuna gelme sadrazam Talat Pasa da "operasyon nemesis" adı verilen ermeni teröristlerinin nişangahına alınmıştır.Antik Yunan ın intikam tanrıçası.. İlham kaynağını Yunan dan tetikçisi ni Ermeni den bilgi akışını İtilaf devletlerinden sağlayan teröristlerin anlayışı şim Di değişti mi? Soğomon Tehliryan, 15 Mart 1921 tarihinde Talat Paşa'yı Berlin'in Charlottenburg semtindeki Hardenbergstrasse'deki evinin önünde yakın mesafeden başına ateş etmek suretiyle öldürdü. ...
CEMAL PAŞA
İttihat terekkinin  Enver Paşa dan sonra 2. Güçlü adamı ve Arap yarımadası da isyan başlarının idamını sağlayarak araların İstanbul abaglılığını engellediği içİn gıyabta yargılanmış ve BOĞAZLAYAN Kaymakamu Kemal Bey gibi idam a mahkum edilmiştir.. Ama diğer ittihatçılar gibi ülke dışına çıkmış ve Avrupa sonrası Afganistan'a gelmişti.. Dedikodu ve silah yardımları gerçekleşmeyince Afganistan daki durumu sarılınca görüşmeler için Tiflis e gelir burada . . Cemal paş a    yaverleriyle birlikte 21 Temmuz 1922 günü öldürüldü. Tiflis’te gömülen Cemal Paşa’nın naaşı daha sonra Erzurum’a getirilerek bu şehirde defnedilmiştir.
Cinayetin failleri hakkında çeşitli iddialar bulunmaktadır. En kuvvetli ihtimal, kendisinin Ermeni komitelerinin başlattığı ve ilk kurbanları Talat ve Said Halim paşalar olan suikastlar zinciri çerçevesinde öldürülmüş olmasıdır. Ermeni kaynakları, Cemal Paşa’yı Kerekin Lalayan ve Sergo Vartaryan adlı iki Ermeni fedainin öldürdüğünü iddia etmekte ve bu iddiayı çeşitli delillerle desteklemektedirler. Buna karşılık Halil Paşa, Cemal Paşa’ya Rus gizli servisinin bir suikast yapacağı konusunda kendisine özel olarak bilgi verildiğini iddia etmektedir. Bu konuda yakında yayımlanan bir makaleye göre ise Cemal Paşa, Moskova’nın emri üzerine Gürcü komitesi tarafından öldürülmüştür
BOĞAZLAYAN KAYMAKAMI KEMAL BEY
Belediye Başkanlığı, vezirlik gibi bilumum tüm işlerin erbabı Ermeniler, 19.yüzyılın 2. Yarısı dam sonra kilisenin armadası kartal başı nı merkeze koyduraeak, kurdukları gazete ve derneklerle milli ihaneti Osmanlı yönetimine karşı başlamıştı.. Rus yönetiminin işbirliği ile Van merkezli isyan girişimlerinde Müslüman ahalinin, katli ile 30 40 bin dışarıdan gelen genç Ermenilerin gizlice şehir de yerleşmeleri çevre köylerde toplu yapılan kıyımlar, ittihatçılar ın tehlikeyi sezinleyerek Ermeni adının geçmediği sınır boylarındaki halkın güvenlik maksadı ile yer değiştirmesine ilişkin muvakkat kanunun çıkarılmasını uygulayan yerel idarecilere birisi de BOĞAZLAYAN Kaymakamı Keaml Bey dir.. Tek işi hükümeti kanununu uygulamak olan cevval kaymakam ın kurban olarak seçilmesi yerli işbirlikçilerin o dönemde ki gücüne de karine teşkil eder. İttihat yönetimi asker olan Ermeni vatandaşların ihanetleri e karşı önlem olarak onları taş ocaklarına çalışmaya gönderdiği gibi Van boşaştılırken bırakılan tek bölüğün aynı tümen gibi faaliyet göstermesini sağlamış, Ekmel sayısı azaltılöadan hissedilen isyan engellenmeye çalışılmıştır.. Asker sayısı azaltılması diye 120 ergen çocuk İran daki tümen e silah götürmesi sağlanmış o cocuklar dan ancak 30 donmadan geriye dönebilmiştir..
10 Nisan 1919 tarihine gelindiğinde" kış gününde vatandaşları can ve mal kaybına uğrattığı, ayaklarına süngüler bağlayarak ölüme terk ettiği" iddialarıyla suçlanmış ve düzmece mahkemece verilen idam cezası infaz edilmiştir.. Kemal Bey evlatlarını Türk milletine emanet ediyorum dedikten sonra cezası kesilmiş  ve ailesine TC kurulduğunda itibarı iade edilmiştir..
SONUÇ.... Tüm bunlar tabii ki sadece şu an bile 10 milyonu geçmeyen nufusa Eemestan a tarihi bir borç ödeme değildir.. Hatta Katolik kulahı yerine Osmanlı kulahını tercih ederim diyen gregoryan ortodoksların 3.güç merkezi olarak açtıkları batı dünyasındaki yarayı ıslah etmek anlamı da taşımaz.. Avrupa nın ve Asya kıtasının belli sehırlerıne dagılan ittihatçıların Türk Birliği Turan a karşı geliştirdikleri suikast ve yargılanma yöntemleri ile iç ve dış desteklerinin ortadan kaldırılması ve coğrafi düzenlemeler yapılıp cetvel devletler kurulurken de Anadolu ile bagları olmayacak sekılde etnografık demografik düzenlemeler yapmak isteğinin tüm İtilaf devletlerinde ve ABD de kabul görmesidir.. Buna göre Nahçıvanı,TR tarafımda bırakırken araya Ermenistan ı kurdurmuşlardır.Ya da Türk dünyasında yazı birliği olmasın diyerek yeni kurulan SSCB de kiril alfabesi kabul edilmiştir. Güney sınırlarımıza geldiğiniz de  Kerkük Musul Türkmen ahaliyi Irak içerisin de tutarken, mısakı milliyi engelleyip arada Arap ve Kürt demografik ve etnografık yapıyı tampon olarak bırakmışlardır.. Yarıdan fazlası Türk ülkesi olan İran ı İslam dünyasında  ehli sünnet kabul edilmeyen farsıler e yönetimi teslim etmiş sonra da molla rejimine dönüşümünü gerçekleştirmişlerdir.... 
Anadolu bu sebeple karşı atak olarak ekonomik sosyal ve ticari kanallar ile birliktelik alt zeminini hazırlaması gerekmektedir. Ermeni uçaklarının sivillere attığı her bomba inşallah TURAN BİRLİĞİNİN  öncü habercisi olarak tarihe geçecektir. Bu ugurda verdiğimiz sehitlerin daha intikamı bile alınmamışken onlara bu sivil katliamları yaptırmamak her TÜRK ün boynunun borcudur

TORUN HALİLİ
( Ani Ermeni Mezalimi başlıklı yazı HALİLİ tarafından 28.09.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.