Aklın  Mahallesi Sokağı Semti
Ev Alma Komşu Al: Mahalle Kültürünün Yaşadığı 5 İstanbul Semti – Milliyet  Emlak Dergi
En ufak olası bir projeyi oluşturulacak insanlar topluluğuna bakıyorum yapmamak için maddeler çok, hali hazırda, yapılacak gözden geçirilecekler listesi bom boş! Yapılmayanlar sayfaları romandan daha zengin içeriğe sahip olmasının yanında, yapılacaklar bir hikâye kadar yer almayacak hatta hikâye olmayacak kadar az. 

Aklımız da ki yerleşim yerleri projeler için değil, proje olmayan zevk sefanın boş vermenin ayağı ile dolu ki, başladığımızda bir projeye oluşuma katılımcıların olmasına büyük fayda sağlayacak bir genişlikte hiç değil. Yapıcı olmayan aklımızın illeri köylerin anlamsızlıkla kapsayan yıkımın ilk kısmında ,bilmem kaç tane ilin köyler harap olmuş durumda. Aklımızın ili köyleri ise düzenlenme bu konuda ki atılım adımlar için sanmayın yapım aşamasında, satım, yıkım aşamasında hala!
 
Çok fazla değil   üç beş akıl az emekle çalışsa, emekle şevkle bu inşa etme projesin tamam olur. Ondan sonra, aklın  mahallesine sokağına semtine girerek düzenlemeye başlayacağız. Binlerce  mahalleye bu şekilde varabilsek, eksikleri maddeleri tespit edip ele alsak azaltmak için adımlar atsak, aklın ili şehri mahallesi sokağı semti güzellikten geçilmez. Aklımız yaşadığımız coğrafi bölgeye odaklansa minör  yani küçük bir adımda olsa da yeterlidir, aklın kendi kendine gelmesi, kendisiyle olması gibi falan filan…

Bak gözlerime dünya gibi olmasın yalan
İçinde ki bom boş sokaklarla bakma bizi yıkan
Yalan dünya gibi yalan olur seninle her şeyimiz
Aşk dolu şehirleri kuralım başka nedir kalan
Bunu yapamazsak eğer  bizde yalan dünya gibi oluruz yalan
Duyalım seninle beraber nedir bizi çağıran
Duymazsak eğer gönül dünyamız o zaman olur talan
Mehmet Aluç
 
( Aklın Mahallesi Sokağı Semti başlıklı yazı kul mehmet tarafından 27.09.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.