VAR HIRSIZLIK
Kendi paramızın hırsızı olduk..
Ekonomi aldı başını gidiyor.
Devasa büyüyen fiyatlar,pireye dönüşen ücretler.. Deve cüce oyunu olarak karşımızda duruyor.. Cüce dedikçe biraz daha kısıyoruz,kısılıyouz.Giderimizi küçültüyoruz.. Kara gün parası diye harcamalardan keserek bir nevi paramızın hırsızı oluyoruz..
Beyler ne yapıyor? Milletin parasını çalıyor.. Emanet olarak Verilen işleri ehline teslim etmediği için ehil olmayan kişi kendisine el veren kişinin sadece elini öpmekle kalmıyor..!
Kadrosunu gelen talimata göre oluşturuyor.. El veren de g*T veren de bilir ki gizde  sadık kalınmazsa bir daha verme olmaz.. Ana prensip belli.. Sadık ol,al- ver ama zabite yakalanma, zabit senden değilse .
Deve dedikçe ayağa kalkanlar ganimet (savaş artığı) anlayışı gereği verilen sürede develeme
Götürecek..Misal üç gün boyun s*K, çal,eve dal hepsi serbest.. Ama 3 gün yani verilen süre de atış serbest... 
 Rektörse eşini rektöre kalem olarak atayabilir (pamukkale Üniversitesi), oğluna mahsus sınav açabilir(Hakkari Üniversitesi)Şehir hastane ihalelerini adrese teslim edebileceği gibi yol inşaatlarınında müteahhitleri kadrolu hale gelir, memurlaşır, bu ganimetten yararlanabilirler. Ceza evi inşaatı mı olacak, bilgisayar mı alınacak bilgisayara kağıt mı takılacak, makam arabası mı alınacak hepsi nin kılıfı hazır..
Kılıf delik olursa, tekne kazıntısı muamelesi yapılır..  Erkek olursa  Allahverdi, kız olursa adı Yeter olur.. Okullar mı açılacak, kitaplar belirlenen dağıtım firmasının belirlediği kitap evlerinden baska sının yakalama sansı yoktur.. Hayvancılıkla. Geçim mi sağlıyorsun? Sen değil   getiren kazanacak...
Çiftçi misin? Lan oğlum çayı 1 TL ye içiyorsun Beyler otelde senin içtiğin lezzette olmayan çaya 40 TL veriyor.. Kuru pilav yiyorsun 10 TL ödüyorsun adam 500 TL restaurantta garsona bahşiş ödüyor.. Sen ne bekliyorsun? Otur yerine Bak tavuğun g*tüne, çıkan yumurta sayısının çetelesini tut.. Artık tavuk da beslemiyorsun o zaman gör ebenin ki ni.. 1 lt Mazot 6 yumurta parası, ya 6 tavuğun olacak firesiz yumurtlayacak, soğuk kış gecelerini unut.. Ya da 6 gün boyunca kokrkutmadan tavagu cicişle bicişle besleyip yumurtlamasını sağlayacaksın..
1 lt süt kutuya girip, yarısı su olup kalan yağı çekilip, süt tozu olduğunda rafta   5 TL ineğin memesinde 1.5 TL  AMk böyle matematiğin.. Soğutma depon varsa dinlenmiş sütü 50 kuruşa daha pahalıya satarsın..
1 çuval yem, 1 çuval undan pahalıya geliyor. Atın boku ile itin kanı üstüme de sos niyetine kemiğin tozu biraz kışla yemek artığı ekledin mi vitamin bombasını al sana entegre artık birikintisi olan yem..Oysa Un için çiftçi dokuz ay beklıyor toprağı tava getiriyor gübresi i veriyor ilacını atıyor..Fabrikaya götürüp  %30 una un yapıyor.. Yem fiyatı ile un fiyatı aynı bu düzen bozuk düzen... Üreteni düzen, düzen.. Çalışanı düzen, düzen.. Vergi vereni düzen, düzen.. Hakkını ararsın, anarşist derler... Hoca yalan söylüyor dersin Allah sız derler.. Hırsız müptezel Hocayı döversin din düşmanı derler..
O zaman KARDAŞIM sen kendi paranın hırsızı olacaksın.. Çok rahatsız değilsen hastane giriş yapmayıp ilaç almayacaksın sarımsağa devam..Kendi cuzdanımdan 100 TL çaldın hemen onu cüzdandan çıkar unutmayacağım evin bir köşesine koy... 8km mesafeyi 90 dakikada gidebilirsin.. Toplu taşımaya bu mesafeye göre kullanmayacaksın Gidiş dönüş 10 TL hemen onu da cuzdan çıkart 100 lüğün yanına koy..
Sinema senin neyine? oğlum hayatımız filim bizim.. Başrolde hep sen varsın günlük 1 TL eder onuda diğerlerinin yanına hemen koy.. Evin değil dünyanın en iyi ahçısı evibdeyken öyle TV programlarındaki ançuez soslu, sıcak şaraplı Piza kulesinin gölgesindeki abartılı yurt dışı restauranların şov amaçlı olduğunu unutma otur evinde ye bak arttırdığın 200 TL yi de yerine koymayı unutma .. Çocuklar için evde köpek beslemeyi düşünüyorsan hayvan sevgisi ile büyüsün diyorsan 90 TL yem çuvalı yerine, lokanta ile anlaş. Yemek artıkları ile köpeği beslersen 90 TL  daha arttırmış olursun..
Kendi paranı hırsızladın Al Pacino ne demişti? .
"Çocukken yatmadan önce tanrıya yalvarıyordum 1 bisiklet versin" diye sonra biraz büyüdüğümde tanrının çalışma sisteminin bu olmadığını anladım  ilk suçumu bisiklet çalarak işledim busefer" affet beni tanrım" diye dua ettim..
Artık kendi paranızın hırsızısınız.. Dua etmeyi üstüne bir tülbent koyup kuluçka makinası görevi yaptırmayı unutma sakın ..
 İyi hafta sonları...

TORUN HALİLİ
( Var Hırsızlık başlıklı yazı HALİLİ tarafından 26.09.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.