ÇOCUK HAYKIRIYOR
18 yaşında kargo gibi zor meşakkatli bir işte çalışıyor.. Kendini değersiz hissediyor.. Yalnızlığını, yalnızlaştıran sosyal medya da paylaşarak intiharı seçiyor,Furkan Celep...
Satır aralarına öyle cumleler yarleştirmiş ki hassas duygusal yapısı ile var olan sisteme de isyan ediyor..
İlaç ve uyuşturucu etkisi altında olmadıgını söyleyerek ölümünün değersizleştirlmemesini istiyor... Aslında Erkek kardeşi ve babasının da diğer insanlar gibi  kaderinin yalnızlık olduğunu bilmiyor.. Ekmek kavgasına düşmüş babası kardeşi ve eğitimde olöası gereken kendisini hayat ezip un gibi değirmende zerreciklere ayırıyor..
Aylarca bu olaya düşünerek intihara karar verdiğini herhangi bir depresyon ve hastalığa düçar olmadıgı söylüyor.. Aslında zemine yayılmış bir depresyon hali var ve tüm yanlışı görüyor.. İçinde bulunduğu sosyal ve ekonomik içinde ne bir ev ne bir araba diyerek herşeye duyarsızlaşan insanları, ölümü ile uyandırmak istiyor..Hassas birisi olduğunu söylerken çok yönlü olarak müzik dinleyip spor yaptığını, yabancı dil ögeendiğini ve kimseye zarar vermeden küfür etmeden zordakine yardımcı olarak hayatı sürdürdüğü halde hayatın onu bu noktaya getirdiğini söylüyor.. DEĞERSİZLEŞME  sendromu da denilebilecek olayda ben elimden geleni yaptım ama ne ailemden ne cevremden ilgi görmedim. Bir aferinleme yapılmadı demeye getiriyor.. Çocuklarınıza maddi imkanların sonuna kadar sunulması yada hiç sunulmaması çocuğunuzun üstün yeteneklere ve duygusal zekaya sahip olması, desteksiz bıraktığınızda sonuçu değiştirmez.. O halde insanlığa ait en önemli değer bize emanet verilen bedenimizdir.Bu bedene iyi bakmak cenalıklardan uzak durmakla yetmiyor.. Ona yanında olduğunu her sartta yanımda olduğunu içinden düşünmeyeceksin onu dile getireceksin ve iyi bir şey yaptığında aferin demeyi unutmayacaksın. Afeinlwmöeyem çocuklar yarın yönetici olduğunda toplumunda belalışoso oluyor.. Merhumun mektubu aynen aşağı alınmıştır.. Allah rahmet eylesin 
Sözlerime başlamadan önce bir içki, uyuşturucu veya bir madde etkisinde olmadıgımı belirtmek istiyorum.Bunalımda veya depresyonda degilim.Bu üzerine haftalarca hatta aylarca düşündügüm ve sonucunda bu karara vardıgım bir durum.Bu zaman diliminde birçok kişiyle dolaylı yoldan konuştum.Durumu bu kadar ciddi ve derinlemesine anlatmak istemedim.Panige kapılmalarını, bu konuya kafa yormalarını, saatlerini vermelerini, psikolojilerini ve yaşantılarını etkilemek istemedim.Olabildigince yumuşattım ve gerektiginde durdum.Kendi içimde kendi sorunumu çözmeye çalıştım.Vardıgım sonuç ise bu. 

Hassas kalpli diyebileceginiz insanlardan birisiyim.Şu zamana kadar hep doğru olanı yapmaya çalıştım.Yalan söylememeye, küfür etmemeye ve argo kullanmamaya çalıştım.İnsanları incitmemeye özen gösterdim, onlara sürekli olarak elimden geldigince yardımcı oldum, değerli hissetmelerini sağladım verebildiğim kadar değer verdim.Çokca empati yaptım duygularını hissetmeye, onları anlamaya büyük özen gösterdim.Çok yönlü olabilmek için her kafa yapısına uygun şarkı dinledim, kitap okdum, araştırma yaptım.Herkesin görüşünü degerlendirdim, onlara saygı gösterdim."
Kendimi geliştirmek için spora gittim, yabancı dil ögrenmeye çalıştım.Herkese ve her şeye karşı merhametli oldum. Karıncayı bile ezmemeye özen gösterdim.Evde bir arı veya böcek olsa bile onu öldürmek yerine bardakla alıp özgür bıraktım, yemekten arta kalanları çatıya kuşların aç kalmaması için attım.

Zorbalıktan kaçındım, kimseye bulaşmadım, zorda kalanlara yardım ettim.Paraya ihtiyacı olana para ilgiye ihtiyaçları olana ilgi verdim.Hayvanları sevdim onlara ilgi gösterdim, besledim.Doğayı kirletmemeye çalıştım. uzayı, doğayı, ormanları, gökyüzünü ve hayvanalar için plastiklerimi çöp yerine istifleyip geri dönüşüme bile atmaya çalıştım.Daha iyi bir dünya için elimden geleni yaptım."

TORUN HALİLİ
( Çocuk Haykırıyor başlıklı yazı HALİLİ tarafından 25.09.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.