NE KADAR ANLAMIYORSUNUZ MATEMATK 
Zamlar açıklandı.. Doğalgaz ve elektriğe zam %33 lerde
Maaş artışlarının %5 lerde olduğu memlekette enflasyon nasıl olur?! 
HERKES memurlaşıyor...! 
Güvenlik tedbirleri had safhada...! 
Özgürlük dediğin şey ne dir ki bak işine! 
Mikroplar yakın takipte..!
Ana oğula küsmüş, kardeş kardeşi öldürüyor.. Mahkeme kapısı, zindan açılışı.. Sen diyorsun ki ne var?
Öküz müsün tipin mi öyle gösteriyor? "Bu memlekette komünizm gelecekse bile biz Getiririz" diyen, valiler yetiştirdi..
Sen, hala %33 "alım gücün düşmedi" diyen devlete inanmıyorsun.
Kişi başına düşen gelir "10.000 dolar" diyor "nerede benim para" diyorsun? . Gelirin arttı diyor sa artmıştır..
Giderini azaltacaksın, gelirin otomatik artar. 
3 ekmek alma artık, 2 ekmek al 1.5 TL
sigara içme.                                  18 TL
 arabaya binme                             15 TL
çocuğu özel okula gönderme.     90 TL,
 öğün sayısını 2 ye düşür             30  TL 
Ne var tatile çıköa.                        30 TL
Tek Cep telefonu sıralı kullan        5 TL
GENEL TOPLAM GÜNLİK KAR  189. 5 TL eder.. Al sana 5.685 TL her ay artırdığın karın... 
Dava açma borç verme adliye düşme
Banka nın önünden geç içeriye girme. Delinene kadar aynı prezervatif kullan.. Çorabın delikse dik.. Külotun çürümüşse yama iş çıkışı yeniden değerlendirme merkezlerinin yolunu. Tut eski gazete kağıdı, Pet şişe fiyatlarını ögren ve toplayıcılığa basla.. Köpek dolaştır bununla ilgili kendine  müşteri edin.. Kendi çözümünü üret ama başını sakın devlete dönme.. Onlar işi, deve kadar,.. Kolay mı hamıdı ile deveyi götürmek.. Önce deveyi devireceksin sonra boynu nu koparacaksın.. Eve bir dilim ekmek götüreceksin diye koskoca devleti mesgul etme lan..
 Sen onlardan iyi mi bileceksin...? 
Tüm bunlara ragmen  hala mutsuzsan, eve ekmek götüremyorsan Sandık önüne geldiğinde zarfa koyacaksın, başını değil oyunu, sonra yalayacaksın yapprrağı, zarf yaprağını gidip, sandığa düz değil, köşeleme koyacaksın ki "bu zarf nereye gider?" diye sorduklarında herkes cevabını önceden adres yazmasa bile bilsin.. 
 ülke de %5 maaş zammının ,%33 elektrik zammını nSıl karşılayacak? probleminde farklı çözümü olan söylesin.. fiyatlar artmaz hep düşer..
NE KADAR ANLAMIYORSUNUZ?
MATEMATİK
( Ne Kadar Anlamıyorsunuz Matematik başlıklı yazı HALİLİ tarafından 24.09.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.