Yalan dünya demişler buna evladım. Burada her şeye hazırlıklı olmalısın. Dünya yalansa da yaşadıkların, birebir çektiğin acılar, sıkıntılar gerçektir unutma ki... Gün gelecek saçını başını yolma durumuna geleceksin, gün gelecek ufacık şeylerden mutlu olmayı bileceksin, bazı zamanda mutluluğun peşinden melûl melûl bakacak ve acı acı güleceksin...


Sevdiğin kızı elinden alacak kimi zaman çok yakından tanıdığın bir arkadaşın ya da hiç tanımadığın birisi... Kan beynine sıçrayacak ve bir şey yapamamanın verdiği burukluğu yaşayacaksın. O nedenle ''Arkadaşımın aşkısın.'' şarkısından belki de ömür boyu nefret edeceksin...


Bir sürü insandan maddi ve manevi alacakların olacak, tahsilatı çoğu kere ahirete kalmış alacaklar cinsinden bir dolu borç. Tarihte nasıl ki Sezar ilk hançeri en yakınından Brütüs'den yediyse, sen de canından çok sevdiklerinden, hem de en yakınlarından darbe üstüne darbe, hançer üstüne hançer yiyeceksin de yine de gıkın çıkmayacak. Onlar bilmese de sana yaşattıklarının ahirette bir hesabı olduğunu, sen biliyorsun ya, bu sana yeter...


Geceleri uykuların kaçacak, saçlarına aklar düşecek de yine yıkılmayıp, ayakta kalacaksın Rabbının dilemesiyle... Yine de beddua etmeyeceksin sana kazık atanlara. Söyleyeceğin tek cümle ''Bana ne yaşattıysanız aynısını siz de yaşayın.'' veya ''Allah da sizi bildiği gibi yapsın.'' cümlesi olacaktır...


İnsanları seviyorsun, bundan sonrada seveceksin, ancak yediğin kazıkları da asla ve asla unutmayacaksın. Unutmak gaflettir. Hem vatana saldıranlar, hainlik edenler, hem de şahsımı kaale almadan maddi ve manevi kazık atanlar, acaba bunların ahirette de bir hesabı olduğunun farkındalar mı?

( Daha Ne Kazıklar Yiyeceksin Buna Da Hayat Tecrübesi Diyeceksin başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 21.09.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.