Önce kısa bir açıklama koyalım bakalım. ''Satanizm, Şeytan'ı veya şeytan simgesini yücelten, ve bazı mezheplerinde şeytana tapmayı emreden öğreti.''


Nasıl ya biz bir tane biliyorduk, diyorsunuz demeye de ben de ikiye ayırdım Satanizmi... Bir normal satanizm bir de anasını satanizm var. Normal satanistleri zaten birçoklarınız biliyorsunuz, kedi medi kesiyorlar, ayinler yapıyorlar, şeytana tapıyorlar, onlar şeytana taptıkça şeytan zil takıp göbek atıyor sevincinden...


Gelelim anasını satanistlere... Bunlar her fırsatta sizin ve ülkenin açığını kollayıp birilerine ülkenin değerlerini peşkeş çekerler ki normal satanistlerden belki on kat yüz kat daha tehlikelidirler. Satanizm psikolojik bir rahatsızlık ise anasını satanizm, hem psikolojik, hem ahlaki, hem vicdani, hem de vatan sevgisizliği ile ilgili bir rahatsızlıktır... Satanizmin tedavisi zorsa da mümkündür, ama anasını satanizmin tedavisi ondan daha da zordur...


Anasını satanistler ilk önce işe anasını boyayıp babasına satmakla başlarlar. Daha sonra haysiyetlerini, onurlarını, vicdanlarını satarlar. Ha bir de şunu ekleyelim, bazen vicdanlarını kiraya verdikleri de olur. Vicdan kiralarının ne kadar olduğunu ise tabi ki emlakçı kardeşlerimiz bilememektedir...


Satanistlerin bazıları zengin aileler içinden çıkarken bazı fakir ailelerin çocukları da satanist olabilmektedir, arkadaşlarının kandırmasıyla... Anasını satanistler ise çoğu zaman varlık ve para içinde yüzerler. Haysiyet ve onur olmadığından aslında bir büyüğümüzün de ''Paradan başka harcayacak hiç bir şeyi olmayanlar dünyanın en fakir insanlarıdır.'' bu özlü söz de dediği gibi, fakir ve de hakirdirler...


Anasını satanistlerin en beğendiği özlü sözlerden birisi de ''Haram tatlıdır ye Memet ye.'' lafıdır. Adı Mehmet olan arkadaşlarımız alınmasın sakın, orada Mehmet sadece bir sembol. Sizin aklınıza gelen... Dedik ya anasını boyayıp babasına satar diye, sonrası çorap söküğü gibi gelir, alır kızını başlık parası ile satar yetmiş yaşında ki ağaya, çalıştığı şirketin sırlarını satar, günü gelir kavgada arkadaşını satar, bazen de mevki ve makamında vatanı satar, satmaya kalkar. Siz siz olun uzak durun normal satanistlerden de anasını satanistlerden de... Satışa gelmeyelim bu güzel vatanda...

( Satanizm İkiye Ayrılır başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 15.09.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.