Kıymetli Dostlarım, 

Vatan millet, din ü devlet için, dünya coğrafyası üzerinde Al Bayrağımızın dalgalandığı her yerde cansiperāne mücadele eden ve sınırlarımızdan uzaktayken aldığı ağır yaralarla gazi olan bir kardeşimizin şifaya kavuşması için sizlerden dua talep ediyorum.

Rabbim şehitlerimize rahmet ve makamlarını âli eylesin. Gazilerimize ve hastane köşelerinde şifa bekleyen bütün hastalarımıza Eş Şafi ismiyle acil şifalar versin.  

Ata yurttan gelerek kanıyla, canıyla ve alın teriyle hem bu toprakların selamete kavuşması hem de bütün mazlumların huzura ermesini temin etme yolunda ağır yaralanan, silah arkadaşım olan kardeşimize Yüce Yaradan acil şifalar versin. 

ÂMİN
( Lütfen Amin Deyiniz başlıklı yazı Tevhidî tarafından 7.09.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.