SEVGİ ÇİÇEKLERİM ÖĞRENCİLERİM…

Okulun açıldığı ilk gün, eğitim basamağı oluşturan okul öncesi yaşamına şaşkın ve heyecanla adımınızı atıp okul hayatına başlarken annenin şefkat kucağından, aydınlık yarınların inşası öğretmenin bilgi dolu kucağına sevgi gülücükleriyle kucaklaşarak tanıştık…

Eğitim programında öğretmenin, ailen ve sen birliktelik oluşturduk yan yana durduk. Doğru, sağlam adımlar atarken seni alkışladık güçlü kıldık. Mutlu geleceğin zedelenmesin sağlıksız davranışlarında ruhunu incitmeden sevgiyle düzelttik. Öğretmen ve ailen desteğiyle seni yücelttik ufuklara açılmaya yön verdik, yönlendirdik. Güneşi ısıtacak gözlerindeki başarı kıvılcımlar güzel günleri müjdeledi heyecanlandırdı… Duygularında hep sevgi sıcaklığını hissettim yüreğimi ısıttı, mutlu oldum...

Eğitim-öğretim süresince sosyalleşme, paylaşma, hoşgörü, sevgi, saygı ve hep birlikte kardeşçe yaşamayı öğrendik. Her gün birbirimize kavuşma heyecanıyla okulumuza koşarak geldik. Sınıf içinde koşuşturmaların ve coşkulu gürültü kulağımda şarkı melodisi hoşluğunda hoş bir seda kalacak. Bundan sonraki hayatın, yaşamın doğru yönü tohumdan fideye, fideden ağaç, ağaçtan meyve vermeye cesaretlendireceksiniz dahası başaracağına inanıyorum, inançlısın sen başarırsın… Bütün sonsuz güzellikler senin olsun, bulsun kucaklasın seni...  

Ülkem adına sen yarınlarımızın umutları sönmeyecek şafak… Kır çiçeğim, papatyam, kardelenler mutlu çiçeklerim sizsiniz… Kucaklarken her birinizde farklı çiçeğin hoş rayiha kokusunu duydum sizleri unutmamak adına sineme çektim… Gözlerinizde gülümseyen ışıltılara hep heyecanlandım… Unutulmayacaksın sevginiz yüreğime gömdüm…

Kar demeden, yağmur demeden, sert esen poyraz fırtınalara aldırmadan okul çatısı altına büyük bir geleceği inşa etmek için sınıfımıza koşarak geldik, koca yıllara çok şeyler sığdırdık. Arkadaşlarınla güzel günler yaşadın, mutlu duygularını paylaştın… Eğlendiren esprilerine güldük hep beraber çok mutluyduk… Avuçlarıma konan renk renk kelebekler avuçlarımdan uçup gülistandaki çeşit çeşit çiçeklere konacaksınız. Sınıftaki cıvıltılarını pencerelerden coşkuyla taşacak eğlenceli rüzgarlarla eğlenerek dans edecek... Mevsim yine yaz sınıf sensiz bomboş ama hatıraların dopdolu… Sevdiğin kitapların, oyuncakların bir köşede tatil sessizliğine büründü seni beklerken…

Başladığın okul öncesi yaşamın son noktasına geldin bir yaş daha büyüdün, okul öncesi yaşamından vedalaşır ayrılırken duygulandım…  Bundan sonra ilkokul yaşamın başlayacak büyük başarılar diliyorum… Ailenizden emanet aldığım sizleri önce ALLAH'A sonra ailenize emanet ediyorum… Öğretmenlik mesleği hayatımın hatıra defteri sararacak ve sizler bu sayfalarında unutulmamak üzere her birinizi kitaplaştırdım her biriniz bir kitapsınız... Sizleri çok seviyorum, sizleri özleyeceğim… Emeğim ve hakkım size helal olsun… Heyecanla başladığımız eğitim öğretim yılı son gününü bugünü noktalarken yolunuz açık, geleceğiniz yıldızlar parlaklığında olsun… Hepinizi en derin sevgilerim özlemle kucaklarım…  

                                                                                              Eğitimci -Yazar       

                                                                                        Sevim UÇAR AYANOĞLU

 

( Sevgi Çiçeğim Öğrencilerim başlıklı yazı sudeniz tarafından 24.08.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.