Laf Taşıma Nakliyeciler Odasından bildirildiğine göre bu seneki ’’LAF TAŞIMA ÜCRET TARİFESİ.’’ YENİDEN BELİRLENMİŞTİR...Laf taşıma işi yapan vatandaşlara önemle duyurulur... Ücret tarifesini almak için odamıza müracaatlarınızı hasret ve özlemle bekliyoruz... Her ne kadar geçmişte bazı atalarımız ’’Taş taşı yeter ki laf taşıma.’’ diye de bir özlü söz ortaya atmışlarsa da, laf taşıyıcılar takdir edersiniz ki bu cümleyi dikkate almıyorlar... Laf Taşıma Nakliyeciler Odası Başkanı Gıybettin Taşıyıcı, ’’Bütün laf taşıyıcısı arkadaşlarımıza yeni dönemde başarılar dileriz, yüklerinin ağır olduğunu biliyoruz, ama bu laflarda bir şekilde taşınacak.’’ diyerek son noktayı koymuştur...

LAF TAŞIMA NAKLİYE ÜCRET TARİFESİ

1) Komşudan Komşuya Laf Taşıma Ücret Tarifesi

a) Yan komşuyu çekiştirme - Bir acı kahve

b) Üst ve alt komşuyu çekiştirme - Bir bardak çay

c) Yanda ki apartmanda ki komşuyu çekiştirme - Bir bardak su

d) Yöneticiyi ve yönetimi çekiştirme - Bir bardak meyve suyu bir dilim yaş pasta


2) İş Yerinde Laf Taşıma Ücret Tarifesi


a) Yan masada ki arkadaşının lafını başka arkadaşına taşımak - Bir çay bir kek

b) Şef ya da müdürlerin laflarını başka şef ve müdürlere taşımak - Bir kola bir öğle yemeği

c) Genel Müdür laflarını müdür ve daire başkanlarına taşımak - Sabah Kahvaltısı-Öğle Yemeği - Akşam Yemeği


3) Aile Arası Laf Taşıma Ücret Tarifesi


a) Babanın laflarını anneye taşımak - İyi ise bir öpücük kötü ise bir şaplak

b) Babanın laflarını teyze ve dayıya taşımak - Bir hhhhıııı lafı, bir kulak çekme, iki şaplak

c) Annenin laflarını amcalara ve halalara taşımak - İki azar, iki kulak çekme, bir de tek ayak üstünde beş dakika bekleme cezası...

d) Kızın abisinin laflarını babaya ve anneye taşıması - Bir ay konuşmama ve iki ay surat asma

e) Oğlanın ablasının laflarını babaya ve anneye taşıması - İki şaplak bir çimdik, üç saç çekme.


4) Meclis Ortamında Vekiller Arası Laf Taşıma Ücretleri


a) Sıradan vekiller arası laf taşıma ücretleri - Meclis lokantasında bir öğle yemeği (Çok pahalı olduğu için ancak bankadan kredi çekilip öyle ısmarlanıyor yemek.)

b) Sıradan vekillerden bakanlara laf taşıma ücretleri - Bir aferin, bir saç okşama, bir öğle yemeği, bir de lüks bir lokantada akşam yemeği

c) Bakanlar arası laf taşıma ücretleri - Bir haftalık tatil, bir iki aferin koçum, iyi ki varsın sen olmasan halimiz harap cümlesi...

d) Meclis çalışanlarının birbirine laf taşıması - Hadi ya olmuş mu öyle bir şey, gel bir çayımı iç cümlesi...

e) Bakanların En baştakine laf taşıması - Bu yaptığın hizmeti vatanımız ve vatandaşımız hiç bir zaman unutmayacak iyi ki varsın cümlesi...
( Laf Taşıma Nakliye Ücretleri Yeniden Belirlendi başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 22.08.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.