Yollar Bir Nehir Gibi Akıyor Gurbete Dönüşte Varıyor Rahmete

 

Yollar bir nehir gibi akıyor gurbete, gidenlerin gözleri gönülleri geride kalırken, kalanların gözlerinde yaşlar süzülürken Malatya’dan gurbete gidenlerin dönüşüyle, bekleyenleri sevinç coşkusu sardı.

Kimi gurbette gelenler arabamız sarp yamaç yolların bitmemezliğine takıldı kaldı, yollar bitmedi diyerek özlemlerini ifade ederken, bekleyenlerde özlemle, sanki Can kafeste durmaz, uçar gider bir gün elbet, seni görmeden ölmek istemedim şükür kavuşturana diyerek sevinç gözyaşlarını dökerken, koron dan dolayı sarılmaları diğer buluşmalara bıraktılar. Mikrofon uzattığımız bir anne bize şunları söyledi.

-Sevdiklerimle dolu odalarım çocuklarıma hasret kaldı, şimdi birbirlerine hasret kalanlar kavuştu çok mutluyum, dönüş yoluna çıkana kadar anılar gelişin samimiyetiyle kucaklaşacak özlemini gidererek yine kendi yalnızlığına dönecek. Şimdi gönüller güvercin olmuş uçuyor seven gurbetten dolayı ayrı kalanlar gönüller buluşuyor.

 

İşte böyledir, şimdi bizlerde az susalım, gönül pınarına konarak kavuşan gönülleri güvercin olan gönülleri ürkütmeyelim buluşmalarla baş başa bırakalım.

Mehmet Aluç

Ankara Sincan

 


( Yollar Bir Nehir Gibi Akıyor Gurbete Dönüşte Varıyor Rahmete başlıklı yazı kul mehmet tarafından 21.08.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.