''Düşünüyorum öyleyse varım.'' Rene Descartes birader, hani şu Dekart dediğimiz vatandaş, böyle buyurmuş. Tamam anladık sen düşünüyorsan varsın, bize de uyar. Biz de bu sıralar hatır hutur kaşınıyoruz... Kaşınıyorum öyleye ben de varım... Aman ha dostlar bu kaşınmayı da yanlış anlayıp bana dayak mayak atmaya kalkmayın sakın... Bizim kaşınma durumumuz tabiattan ve hastalıktan tabiyatıylan...

Bu kaşınma işi acayip sinir eder bazı bazı insanları... Sinir minir etse de yinede kaşırsınız o kaşınan yer neresi ise... Sadece insanlar kaşınmaz bazı zamanlarda, Türk'e ve Müslümana düşman olan devletlerde kaşınır, gündüz insan gece hırt kılıklı insanlarda kaşınır... Bunların kaşıntıları kaşımakla değilde kuvvetli tokatlarla geçer aslında...

Kalabalık bir toplumda bir yeriniz kaşındı mı, hele hele de genital organlarınız kaşındı mı çok sakıncalı bir duruma düşersiniz... Hemen oradan sıyrılıp kaşıntıyı gidermeniz, rahata, huzura ermeniz gerekir. Ünlü Kaşıntolog Ord ve Zort Prof. Hayrı Hatırhutur '' Kaşınanlara laf sokmak kaşınanların kaşıntısını geçirmese de kasıntısını geçirebilir.'' diyerek bu işe noktayı koymuştur...

Bir de sırtınızı kaşımanız için kaşınma eli var, bir çoğunuz görmüşsünüzdür. Sırtınız kaşınıyor ve kimseler yok yanınızda, alın tahtadan o eli, kaşıyın sırtınızı, hatır hutur. O da yoksa kapınızın köşesine dayayın sırtınızı o da olur, kaşınmaya birebir...

Bilim adamları ''Tıpkı esneme gibi kaşıntı da bulaşıcıdır.'' diyor. Toplu bir yerde birilerine bakarak kaşındınız mı bir müddet sonra çevrenizdeki üç beş kişide de kaşınma hissi uyanıyormuş. Başlıyormuş onlarda hatır hutur kaşınmaya...

Rahmetli Kemal Sunal ile Yavuzer Çetinkaya'nın oynadığı ''Buzlar Çözülmeden.'' adlı filmde de köy halkı uyuz oluyor ve kaşınmaya başlıyor, ben de o sahneyi gördüğüm zaman, denk geldi mi hep kaşınırım.

Hem atalarımız ne demiş ''Züğürt olup düşünmektense uyuz olup kaşınmak iyidir.'' Hangi atamız söylemiş, onu daha bulamadım, ama güzel söylemiş. Bazen avuçlarınızın içi kaşınır. Sağ kaşındı mı para çıkar, sol kaşındı mı para gelir derler... Batıl matıl ama bir sürü insanda bu zırvalara inanır durur bu güzelim memlekette...

Hadi eli geçtik ya ayağımızın altı kaşınırsa? O zaman da el gibi düşünelim onu da, sağ ayakta yola gideriz, sol ayakta yoldan birisi gelir... Ben de salladım canım işte siz bana bakmayın. Ya da siz bana bakın ben sizin baktığınız yerde olurum zaten...

( Kaşınıyorum Öyleyse Ben De Varım başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 15.08.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.