Biz senin ile beraber başladık ilkokula Cin Ali biraderim... İlk sıralarımızda sen karşıladın bizi, bir de Ayşe vardı yanında yanılmıyorsam... Ali topu tuttu, Ayşe topu attı, biz de öyle kenardan mal mal baktık durduk. Biz de atalım dedik topu, yok siz okumayı sökmeye çalışın, başka da bir halta karışmayın zibidiler dediler, başımızdakiler... Zibidi kelimesine aklımız takıldı, sorduk Hocaya, anaya babaya, bacıya ''Çocuğun bir değişiği'' işte deyip kestirip attılar...

Koş Ali koş, tamam koşalım da çok da koştun mu bu seferde terliyor insan, hadi üstüne bir de su iç, işte kaptın şifayı... Zamanı gelince o kurdeleleri hepimiz taktık. Ama ne de havamız vardı ha, zannedersin İstiklal Savaşına katılıp gazi olmuşuz, onlarda kahramanlık madalyası... Tabi sadece biz takmadık, kız arkadaşlarımızda taktılar o kurdelelerden, her ne kadar ara ara biz muzurluk yapıp o kurdeleleri koparsak da, Allah var bizden daha çalışkandılar...

Elli sene öncelerden bahsediyorum Cin Ali, sen belki de beni unutmuşsundur da yine de benim aklımdan çıkmıyorsun. Sıkılmışsındır yahu, hep birinci sınıf, hep birinci sınıf... Biz yaşımız ilerleyince Red Kit, Yüzbaşı Tom, Suzi, Zagor gibi arkadaşlarda edindik haliyle, sen de o zaman kıskanmadın bizi değil mi? Ha bir de Tarkan ile kurdu vardı...

Şimdilerde devir değişti be Cinim Alim sevgili Cin Alim... Her ne kadar sen hala dimdik ayaktaysan da artık senin olduğun kitaplarda çocukların okuma öğrenmesi için başka cümleler bulunur oldu. Örnek versem aklın tavana vurur da geri bile gelmez... ''İsmail rüşvet ye, ye İsmail ye.'' devam eder gider ''Ayşe sen de ye.'' daha neler neler var ... ''Süleyman taksit öde, bonuslarını biriktir bonuslarından öde.'' üüüüüf! ''Kezban borsaya gir, bol bol senet al, sonra temettü al.'' akıp gidiyor işte... ''Şahin sen de al, hisselerini sat, sonra da bat.'' daha da neler... '' Berkecan mesaj at, at Berkecan at.'' var var daha... '' Kazım yolsuzluk yap, kimse görmez nasılsa.'' devam eder daha ''Yap Kazım yap.'' var billahi ''Dolar tavan yap, yuro tavan yap, yap dolar yap.'' dur bakalım daha ''Nuri asgari ücreti al, eve git, ye Nuri ye, bol bol ye.'' Topu tutmak topu atmak da neymiş, şimdilerde toplarda İnternet de... Kusura bakma Cinim Alim...

Buradan tekrar Cin Ali'ye sesleniyorum. Hem çok yorulmuşsundur, hem de artık bu işi bırakma zamanının geldiğini düşünüyorum. Hem sen oradayken Ayşe'ye de haksızlık yapılıyor gibi geliyor bana... Sen cinsin de bir tek cin sen misin? Ya da cin olmadan adam çarpmaya mı kalkıyorsun diyeceğim, ama diyemiyorum cinsin... Ayşe niye sadece Ayşe hem? Ona da Cin Ayşe desek, bu seferde sen bozulur musun? Hem onun fasulyesi bile var ''Ayşe Kadın Fasulyesi'' senin neyin var? Konuşturma beni yahu! Sıkkın ve de bıkkınım! ''Çık intibak çık.'' Gül emeklim gül de, hani nerede bilader?

( Buradan Cin Aliye Sesleniyorum başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 12.08.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.