ONLARIN DOLARI VARSA BİZİM ALLAHIMIZ VARMI?


2008 yılında Suudi Arabistan rabık rafinerisinde çalıştım. 35000 kişilik bir dev bir şantiye idi.

Bir bölümünü biz yapıyoruz türkler .

İspanyol firması, ruanidas teknikas bizim firmamız 60 türk 60 derece sıcakta çalışıyoruz .


Neyse iyi para alıyoruz saat ücretimiz 6/7dolar.

Biz oraya varır varmaz, millet tabi blok blok Marlboro, parlement, camel, aldı.

Bende dahil, amerikan sigarası tüketiyoruz, içiyoruz .


Hemen yanımızda ki üniteyi çinliler yapıyor kısa bir süre sonra arkaşlıklar kurdum onlarla. Öğle aralarında beraber gölge yerlere kaçar sigara içer kötü İngilizcem ile sohbet ediyoruz .


Şu dikkatimi çekmişti bir tane Çinli görmedim amerikan sigarası içen, hepsi Çin malı sigaraları içiyorlardı hatta ikram ettiğimizde bile almıyorlardı . Vaybe dedim kendi kendime... biz milliyetçi müslüman türkler, ilk fırsatta amerikan mallarına koşarken, Mao nun çocukları kızıl çinden getirdikleri sigaraları içiyorlardı.

Anladımki, demekki fasulyeden nağmelerle milliyetçi olunmuyormuş!


Şimdi gelelim bu güne hepinizin elinde binlerce liralık ıphone'lar… Zaten amerikan sigarası içmeyen yok.

Türk sigarası varmı bilmiyorum? ..

Starbucks, Robert's kafelerde buluşmuyormuyuz birbirimizle? Elektronik sigaralarımız bile bilmem kaç dolar.

Gözlerimizi raybanlar süslüyor dolar yeşili!

Büyük bedenlerimize giysileri Tommy Hill figer den seçiyoruz. Sevgilimize zaradan hediye alıyoruz.


Kozmetik ürünlerimiz zaten kozmozda... daha saymak istemiyorum.

Ramazan sofralarımızda oruçlu ağızlarımızı buz gibi kola ile ıslatıyor, çocuklara dokunuyor onlar fanta içsin teyzesi diyoruz! Sprayt içip rahatlatmıyormuyuz içimizi ?

Neyse uzatmayalım artık.

Ne dış gücünden bahsediyorsunuz kardeşim.

Bu doların g*tünü siz kaldırdınız indirin bakalım. indirebiliyorsanız!


boşunada martaval okumayın, kalın sağlıcakla!

Yılmaz Tizgöl


11/08/2018 

( Onların Doları Varsa Sizin Allahınız Varmı başlıklı yazı ylmztzgl tarafından 17.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.