Az Saçmalayalım Az Havaya Zıplayalım Sonra Anlayalım

 

Desiderius Erasmus Sözleri | Yerinde saçmalamak tatlı bir şeydir.


A şehrinden B şehrine gitmek için otobüsü kaçıran yolcu sefere yetişemez ise otobüs A şehrinden B şehrine kaç saatte varır?

A/Şoför için fark etmez her zamanki saatinde varır? 

B/ Şoför A şehrinden B şehrine o yolcu için gidecekse o yolcuda seferi kaçırmışsa B şehri yerini es geçerek C şehrine gider. 

C/Seferi kaçıran için şoförün kaç saatte gidip gitmeyeceğinin bir önemi yoktur.

 D/ Madem A şehrinden B şehrine gidecek yolcu seferi kaçırdıysa bu soruyu sormanın nedeni nedir? 

E/ Maksat beyin fırtınası ise bu fırtınayı evlilikler çatırdarken ayrılıklar olurken çalıştırmak gerekemez mi? 

F/Fazlamı salladım yoksa içine mi düştüm? 

G/ İçine düşüp düşmediğini biz ne bilelim kuyuya düştünse etraf karanlıktır bunu sen anlarsın! 

H/ Havalar çok sıcak acaba beynim suyu mu kaynatıyor?

 İ/Israrla devam etme ishal olursun haberin olsun. 

J/ Jumbo sosis mi yedin karnında gurultular gelirken arkada gelen o ses yoksa? 

K/ Kör yatan şaşı kalkar şu anda körle yatmak üzeresiniz.

 L/ Laf kalabalığı ile bir yere varılmaz ancak esintisi vurursa hasta eder. 

M/ Mahallenin akıllısı sen misin? 

N/ Ne kadar uğraşırsan uğraş anlatacağın karşındakinin anlayacağı kadardır. 

O/ Oooo bakıyorum yine sallamakla meşgulsün.

Ö/Öyle demezler 

P/ Parçaları kırmaya az kaldı usta gelene kadar az dayan. 

R/ Rüya da gezer gibi haliniz var böyle soruya bu kadar şık mı olur? 

S/ Şarkılarda fal tutsaydım çıkardı bu sorudan bir mana anlam çıkmaz.  

Ş/Şeker hastasısın sen git şekerini ölçtür ya düştü ya çıktı gitti arada bul vakit öldürme.  

T/ Taksiyi beklerken zaman öldürmekle zaman ölmez, ancak boşa geçer. 

U/Uzadıkça uzadı sonu gelecek gibi. 

Ü /Üzüm üzüme baka baka yetişir. 

V/ Vay anam vay bence çok salladım. 

Y/ Yazmakla bir yere varacağım az kaldı. 

Z / Zaman ayırdığınız beyin fırtınası içinde az bilgilerle haşır neşir olduğunuz için teşekkürler ederim.

Mehmet Aluç

dEVAM eTSİN Mİ?
( Az Saçmalayalım Az Havaya Zıplayalım Sonra Anlayalım. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 15.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.