Bu gün Sam Amca’nın ve Trampa Dayının ülkesini seven milletler ve insanlar artık çok azınlıkta... Emperyalizmin bir numaralı kalesi Sam Amca ve evlatları... Sömürmeye çalışmadıkları, canını yakmadığı ülke yok gibi... Amerikayı bir şekilde dizginlemek, sömürgeciliğine son vermek lazım... O sebeple de Sam Amca’dan kurtulmamız lazım...


Kutuplardan buz kütleleri büyük gemilerin arkasına bağlanarak Amerika kıyılarına getirilir, tabi biraz sular yükselir de yükselir, denizin seviyesi yükselince, Amerika’da yavaş yavaş sulara gömülmeye başlar...


Bizim A ve Ümit milli kahramanımız Polat Alemdar’a gizli görevler verilir... Polat Alemdar biraderimiz yanına adamlarını da alarak Beyaz Sarayı basar. Beyaz Saray da tam da toplantı sırasında olmalıdır bu olay. Sonra rehin aldığı başkandan ve bakanlardan ’’Vallahi de billahi dünyayı sömürmeyeceğiz.’’ sözü alır... Amerikan sömürüsü de kalktı mı, iyice fakirleşir... Fakirleşen Amerika da dünya milletleri ile uğraşmaktan vazgeçer...


Bir diğer koz da şu olabilir... Türk televizyon programları ve reality şovları, bilumum yemek programları, konunun değişmediği, sadece oynayanların ve karakterlerin isimlerinin değiştiği enfes Türk dizileri çok ucuz fiyatlarla Amerikan firmalarına pazarlanır... Gece gündüz bu programları seyreden Amerikan Halkı beyni uyuştuğu için, siyasetle hiç ilgilenmez. Amerika’da siyaset bitti mi haliyle sömürgecilik de bitecektir...


Dış mihraklar olarak Amerika’da ki iç mihraklara gaz verilir ve Amerikan Halkı birbirine düşürülür. Birbirine düşen Amerika’da her eyalet ayrı ayrı devlet olduğunu beyan eder... Sam Amca ve Trampa Dayının da diğer milletlere dayılık ve amcalık yapmasının da önün geçilmiş olur bir şekilde...


Bir diğer şekilde Amerika’nın bir an önce Marsa gitmesi ve oradan yeni koloniler kurmasıdır. Amerika top yekun Marsa taşınırsa dünya da Amerika diye bir ülke kalmayacağından sömürüde bitecektir haliyle... Marsa Amerikalıları taşıyacak uzay gemileri yeterli olmazsa, diğer ülkelerden de gemi yardımı yapılabilir Sam Amcanın evlatlarına... Biz veririz vallahi fazla fazla, ne kadar uzay gemimiz varsa...


Başka bir şekilde Amerika’nın bu ihtiyar dünyamızı sömürmekten vazgeçmesi için dua etmektir... Sadece duanın pek bir işe yaramadığı gün gibi aşikarsa da yanında başka başka şeylerde yapmak lazımdır... Salak dizilerini, insanların uçtuğu, dinazorların kaçtığı, mafyanın paralar saçtığı aptal filmlerini izlememek, fest food zincirlerinin önünden de geçerken sadece tebessüm etmek, o meşhur gazlı içeceklerinin yerine ayran ya da süt içmek, başlı başına yapılabilecek güzel hareketlerden olup Sam Amca’dan ve Trampa Dayısından kurtulmanıza az da olsa yardım edecektir...


Çok önemli bir şey değil ama, bir de şu var. Ülkede ki kilit noktalara liyakate göre değil de ahbap çavuş ilişkisi içinde atamalar yapılırsa... Ki Amerikan Başkanları çok yapmıştır bunu... Bakanlar, bakan yardımcıları, valiler, belediye başkanları, polis müdürleri, bilumum devlet görevlileri hiç hakları olmadan bir yere gelirse, değil Amerika hangi ülke olsa batar...
( Dünya Amerika Dan Nasıl Kurtulur başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 13.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.