''İstanbul 30. Ağır Ceza Mahkemesi'nce Silivri Ceza İnfaz Kurumu yerleşkesi karşısındaki salonda görülen davanın 72. duruşmasına dün devam edildi. Aralarında Adnan Oktar'ın da bulunduğu 77'si tutuklu, toplam 238 sanığın yargılandığı davaya katılım yoğun oldu.''BASINDAN

''Kediciklerim dediği kadınlara duruşmada öpücükler gönderen Adnan Oktar'a kedicikleri de aynı şekilde karşılık verdi. Oktar'ın, duruşma aralarında diğer sanıkları ve izleyicileri selamladığı, "Çok güzelsin" dediği, sanıkların da aynı şekilde Adnan Oktar'a karşılık verdikleri gözlendi.''BASINDAN

Ben de tutkulu bir kedi dostu insanım, halen beslediğim onlarca kedi var mahallede... Bir de kedicikler var da var olmasına, onları hiç sevmiyorum, hem de isimlerinin önüne kedicik cümlesini getiriyorlar ki bu da çok sinirimizi bozuyor...

Kediler zor hayvanlardır, bilen bilir, köpekler gibi kolay eğitilemezler... Kedilere her istediğiniz hareketi yaptıramazsınız, oysa köpekler öyle mi... Bu kedicikler bir suç örgütünün asli üyeleri... Reisleri zatı muhteris bey de kedi terbiyecisi olsa gerek... Hatta bir ara Mehdi olduğunu filan bile iddia etti... Geçmiş dönemlerde İslami konularda yüzlerce kitap yazdı...

Nasıl bir aldatma ki bu, gençlerimizin bir çoğu bunun kitaplarını aldı aldı okudu... Bu da cukkaları cebe indirdi... Yıllarca bu toplumu aldattı... Aslında çok daha önceleri yakalanıp adalet önüne çıkartılmalıydı, geç bile kalındı... Artık üst düzey devlet görevlilerinden kimler ile ilişkisi varsa, belki de onlar engelledi, bilemiyoruz...

Karşısına manken gibi kızları dizer, maşallah yavrularım maşallah diye bu onlara, onlar buna maşallah Hocam maşallah, sözleriyle yardırır dururlardı... Bu salaklıkları yıllarca televizyonlarda gösterdiler... RTÜK de ki abilerim, ablalarıma şimdi sormak istiyorum, bu adama yıllarca neden müdahale edilmedi? Bunu bilmek bizim hakkımız...

Bizim gibi safların bol olduğu toplumlarda her sene bir iki tane sahte Mehdi, bir iki tane sahte Mesih çıkar durur... Sahte Mehdi'nin, sahte Mesih'in en bol olduğu topraklar bizim topraklarımızdır. İnceleyecek olursanız kişiliklerini ki bir çoklarının manik depresif veya şizofrenik durumları olduğu ortaya çıkacaktır... Bunlarda öyle, tahliye olsalar bile sonrasında sürekli gözetim altında tutulmaları gerekir...

Mahkeme salonunda, tutuksuz olarak yargılanan ve izlemeye gelen kediciklerine öpücükler göndermiş bizim sahte Mehdi... Kediciklerde onu uzaktan öpücüklere boğmuşlar... Harcamayın fazla öpücüklerinizi, yakında mahkeme sonuçlanınca zaten devlet hepinizi tek tek öpecek, mutluluktan havalara uçacaksınız...

( Kedileri Severiz De Kedicikler İle İşimiz Olmaz başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 8.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.