Dünyayı saran bir virüs faciasıyla karşı karşıyayız. Bazı geceler ağladık, sızlandıkık, korktuk. Aklımız, fikrimiz virüs oldu. Her an bu durumla karşı karşıya da olabiliriz. Vücudumuz dirençsiz kalabilir, kabul eder virüsü belki de. Elimizden bıkmış da olabilir, vücudumuzun bize serzenişte de. Vücudumuzun, çiçeklerin, doğanın ve tüm evrenin serzenişti. Düşünürsek haksızda değillerdir aslında. 
Doğa için ne yaptık.
Bir çiçek iki kokladık mı?
Hayır. Aksine çimlerde gezdik.
Vücudumuz için ne yaptık.
Sağlıklı beslenip bol su mu tükettik?
Hayır. Sofradan tok kalktık.
Halbuki sünneti seniyyeye uyum sağlasaydık belki de her şey çok daha güzelleşecekti. 
Ne diyor efendimiz (s.a.v) “ çok yemekle kalbi öldürmeyin” Ne de güzel söylemiş âlemlerin efendisi. 
Kalpte vücudun bir parçası.Vücudumuza saygı gösteremezsek her şey sırayla uğrayıp geçer. Tabi, bazen de tam en derinde kadar. Tıpkı bazı yaralar gibi. Virüs gibi acımasız bir illet tulû eder vücudumuzda, işte budur vücudumuzun serzenişti.
Güzel bakmalıyız hayata, güzel yaşamalıyız. Çiçekler ekmeliyiz, böcekler yetişsin. Kırıntılar bırakmalıyız pencere eşiğine, kuşlarımız sürsün varlığını semada. Kapı önlerine su bırakmalıyız diğer canlar için hep bana hep bana dememeliyiz aslında.
Müzik mi dinliyoruz, çok mu beğendik nağmeleri, melodileri. Bir de siz seher vaktinde sırayla aynı ahenk içinde ötüşen kuşları dinleyin, sabahın nurunda horozları dinleyin. Boşa ötmezler bizlere hayatın gerçeğini, güzelliğini, doğanın rengini, evrenin gülistan olduğunu anlatırlar. En saf, temiz kalpleri ile.
Beynimizde sıralayalım bu güzellikleri, vücudumuzu ödüllendirelim. Vücudumuza sever bizi belki de. Atar bu illeti kimsenin göremediği bir yere. 
Düşünelim, çokça düşünelim; Yaradılışı,  sanatı, sanatkârı, insanları, doğayı, hayvanları...
Kalbimizi iyileştirelim, doktorumuz olalım“ ben doktor Sinem BİNGÖL. Sen doktor  (...)  bu şekil düşünelim lütfen.
Her an hayatın gerçeği ile karşı karşıya olabileceğimizi farkında olalım, ama tek gerçek düşüncelerimiz, kalbimiz. Hadi bayram günü ilan edelim bu günü, Gülistana erişebilmek için. İşte vakit o vakit. Rabbimizin izniyle vücudumuz bu ödülü kabul edecektir ve oda bil mukabil diyecektir.
( Virüs başlıklı yazı Sinem B. tarafından 8.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.