Yüreğim daralıyor nasıl geçer bu acı
En verimli zamanda nasıl n'oldu öldüler,
Hayat denen bu sahne yok Lokman'da ilacı
Editörlerim gitti vakit doldu öldüler..

Daha düne kadardı hem yazıp hem çizdiler,
Sayfa sayfa dolaşıp şiir şiir gezdiler,
Demek fazla yorulup canlarından bezdiler,
Şu baharın ardından erken soldu öldüler..

İyisi kötüsüyle yorum yazar gülerdik,
Taşlama güzelleme okur okur elerdik,
Nice hikayeleri anılarla belerdik,
Yazılmayana bile yürek boldu öldüler..

Edebiyat Evinde başı boş kaldı şiir,
Üstüne vazifeyi borcu bildi bu şair,
Ne yapmalı ne etmeli düşünmeli ve sair,
Güne geleni seçip bir yol buldu, öldüler
Kendin pişir kendin ye misal oldu, öldüler..
            Bir Dost

 Gözünüz açık gitmesin diye hem yazıp hem seçtim kendimi :))
   Editörlerimin yüksek hoşgörüsüne sığınarak şiirlerine karşılık olarak çok kısa bir sürede şakavari yazdım, zaten sürem kısıtlı olduğu için ayakların yarısına yakını MehmetFikret Hocamın şiirinden araklama.Gerçekte yazacağım tek şey Allah hayırlı sağlıklı nice nice güzel ömürler versin..İsterseniz silebilirsiniz şiiri ama başlığı değiştirmem:)))
 
( Günün Hece Şiiri başlıklı yazı saklı bahçe tarafından 6.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.