BEN KANUN ADAMIYIM
Meclis önü, baro yasası ile ilgili içeri girmek isteyen başkanlar içeri alınmıyor alınmadığı gibi beklerken Çankaya belediyesi nin getirdiği banklar, oturmasınlar diye alınmış. Biber gazı sıkılıyor..
Meslek örgütü ile ilgili yasa çıkarılıyor.. Görüşü alınmıyor..Yeşil pasaport vermiş ama ABD İngiltere yeşilini tanımıyor.. Silah vermiş ama harcı- vizeyi takmış..Yüzlerce tabela takılmış Hukuk Fakültesi diye yutturmaca yapılmış.. Askerliğini yapmamış bekçilere, Ak saçlı başkanlara biber gazı sıktırılıyor..
Neymiş Meslek odası siyaset yapıyormuş... Meclisini %25 i her dönem avukat olmuş
Avukat siyaset yapmayacak da kim siyaset yapacak?
Neymiş? Adnan Menderes yargılanırken İstanbul Barosu Avukat vermemiş... Yalanını s.. Talip Apaydın hangi baroya kayıtlı idi.. Sonra vekalet ilişkisi vekaleti veren le alan arasındaki bir hukuki ilişkidir.. Meslek odasının ne alakası var? Türbanlı stajyerlere eğitim vermemiş.. Yalan söyleyen taş olsun.. Türkiye de türban problem mini iktidara gelmek isteyen güçler ile onlara yardımcı olan dış güçlerle baglantılı halktan kopuk solcular çıkarmadılar mı? Kürsü nün tepesinde türbanlılar da oturuyor.. Resim deki avukatlara yaptığınız ayıp bir şey.. Feyzioğlu nun yerinde olsam hemen istifa eder gider o kapının kenarına otururdum.
Adli yıl açılış da TBB Başkanı Feyzioğlu,Gül 'ün Cumhurbaşkanı olduğu dönemde yüzüne baka baka baka dikilmişti. Ondan sonra ne olduysa hükümetin yanına geçiverdi.. Tıpkı her gün kredi kartı banka faizi ile hükümete saldıran ATO Başkanı Sinan Aygün ün başına ne geldiyse elini eteğini her şey den çekip hükümete menfaat saglayacak söylemler içine girmesi gibi...
Değmeye gör...
Hayatlarının hatasını yapıyorlar.. Savunma yargı nın kurucu 3 unsurundan birdir.. Savunma nın meslek örgütü de disiplin ve işleyişi ile beraber diğer meslek örgütlerinden farklılık gösterir.. Verdiği disiplin kararları ile HSK nın diğer unsurlar hakkında verdiği disiplin kararları arasında fark yoktur.. Türkiye nin önem arz eden öncelikli sorunları vardır.. Onları çözemeyenler, meslek odaları üzerinden ses kısma operasyonu yapmaya çalışmaktadırlar.. Her bölgenin avukatı kurtuluş savaşında 7 düvele kafa tutarak Kurtuluş Savaşını organize ettiler.. 700 danışman 7 ortak 7 düvel etmez..
TORUN HALİLİ 
( Ben Kanun Adamıyım başlıklı yazı HALİLİ tarafından 5.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.