Fistan Biçemez Terzi

 

  Varlık dünyasında tüm varlığımızla Allah C.C. ya koşmak varmak varken, bizler gerçekleşmesi mümkün olmayan, sanki sonsuz bir hayatmış gibi dünyaya varlığımızı adarız, oysa tüm varlığımızı Âlemlerin Rabbine adamamız gerekirken, dünyaya adadık ve dayadık, gerçeği de geç anladık geriye dönüş yolunu bulalım derken uçurumlardan aşağıya yuvarlandık. Dünya arkanızdan gülerken görmedin mi ey salak, ben toplumsal bozukluklarla kendi içimi karıştırırken, sen seni yaratanın içindeki muhteşem düzenini yapısını görmedin, sana gülerek kendime güldürtme yoluyla düşündürtmemek doğru yola yöneltmeyi unutturarak, böylesine boşluklara uçurumlara düşürdüm haydi çıkabilirsen çık der.

 

  Dünya da bilmez ki, kul yandım bittim Allah’ım ben bittim sen yettin deyince Allah C.C. Anında yetişeceğini idrak edemez, kendini boş savlarla kandırır. Başkasını kandırmaya çalışan ilk önce kendini kandırır. İnsan hayatının acı, tatlı, gülünç yanları ile alay eden alay konusu olur. Yollar varmak için uzun ve kısalığıyla kesitleriyle eşitlikleriyle ağlama ve gülümsemeleriyle mevcuttur. Ruh çözümlemeleri çözümlenemez öngörülemez seçilemez ve fistan biçilemez bir terzinin eline düşerse kendi istediği kalıba sokmaya çalışırsa, işte bu fistan biçemez terzi önce kendisi bir kalıba sokulur içi oyulur bir güzel kalıba koyulur, adam edilirler, adam olmazlarsa, sefil perişan olurlar, ellerinde ceplerinde içlerinde ne varsa soyulurlar, başları önde pişmanlık duymadan yola koyulurlar.

Mehmet Aluç


( Fistan Biçemez Terzi. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 4.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.